Onsportieve opmerking

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:16

Ja, d'r is iemand erg gefrustreerd dat ze niet gewonnen hebben volgens mij. Dan kan je wel 1001 excuses verzinnen, feit blijft dat jullie gewoon slechter hebben gereden dan de andere achttallen.
doos schreef:
en dus dat achttal met die volslanke kopvrouwe. Vond ik wel een goeie tactiek om doe voorop te zetten, hebben de nummers 2 t/m 8 wat spelingsruimte.

Het begin van je uitleg was nog wel aardig, maar hier blijkt wel weer hoe onsportief je bent. Naast dat het in de krant staat pleur je het ook nog even op een forum! Grote meid hoor! OK dan!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:56

In het begin van dit topic kon ik me nog wel voorstellen dat je iets er uit flapt en vond ik het schandalig dat een journalist een uitspraak van iemand zomaar overneemt en in de krant zet.
Maar nu lees ik dat je het daadwerkelijk tegen de journalist hebt gezegd en hij/zij treft dus helemaal geen blaam.

Bovendien blijf je nu in dit topic ook toespelingen maken op het gewicht van de persoon in kwestie en dat vind ik ronduit onbeschoft. En nee, ik voel me niet persoonlijk aangesproken want ik heb een maat 38 maar dat wil niet zeggen dat ik beledigend hoef te worden naar mensen die steviger gebouwd zijn of dik. Waarschijnlijk reden zij, ondanks het galopje in het begin, gewoon een betere proef. Ook mensen met overgewicht kunnen namelijk heel netjes te paard zitten en gewoon goed rijden. Gewicht heeft daar helemaal niets mee te maken.

Een moraalridder ben ik niet maar als ik iets lelijks denk zeg ik dat niet want waarom zou je mensen onnodig kwetsen? Dat is bijzonder laag.
I.p.v. nog meer toespelingen maken zou het je meer sieren wanneer je je excuses zou aanbieden.

Desiree83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:28

Super irritant, die mensen die hier snel een profiel aanmaken en zich voor jan en alleman voordoen.... Vervolgens zullen we hier niks meer van horen

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:35

Doos schreef:
Hier een reactie van the one and only (dus niet Phantom, Sharlyn mevrouw de speurneus) beruchte crimineel K.O. te W Cool . herself:
Ik heb degene die het (waarschijnlijk) heeft geschreven wel gesproken in Ermelo, wist alleen nie dat ze ook lid is van de ondergrondse. Wat in de krant staat heb ik allemaal wel gezegd maar het is allemaal wel een beetje uit de kont-tekst gehaald. Heb mevrouw de journalist verteld dat het nogal een domper was dat we zo laag stonden. Heb namelijk de eerst gestarte achttallen zien rijden en vond dat er nogal fouten werden gemaakt; één paard dat binnenkomt in galop i.p.v. draf, één achttal waarvan het koppaard beide keren in de verkeerde galop aanspringt, een achttal waarvan de onderlinge afstanden nogal wisselden en dus dat achttal met die volslanke kopvrouwe. Vond ik wel een goeie tactiek om doe voorop te zetten, hebben de nummers 2 t/m 8 wat spelingsruimte. Moet mevrouw de journaliste nou nèt dat opschrijven! Heb er ook verteld dat ik over mijn individuele prestaties op de vrijdag dik (sorry geen leuk woordgrapje) tevreden was, maar dit was blijkbaar niet interessant genoeg om op te schrijven.

Wil ik bij deze wel even mijn nederige excuses Bloos! aanbieden aan een ieder die zich beledigd voelt!

Rest mij nog Phantom te bedanken voor haar steun in deze zware (fout woordgrapje nr.2) tijd.

PS. Ben inderdaad hevig gefrustreerd Boos! . WAAR BLIJFT DIE SPONSORAANBIEDING VAN DIE KETEN MET DE GROTE M (I'm loving it!)
Heb per slot van rekening wel gratis reclame voor ze gemaakt en hun eten als sportvoer aangeprezen.

Toch wel goed dat je de fouten van ALLE andere achttallen uit je hoofd kent maar die van jezelf niet? Face it,als jullie geen enkele fout hadden gemaakt had je gewonnen.Dus,kijk terug naar jezelf,je leert daar meer van dan naar elk foutje in een andere proef zoeken(mierenn**ken denk ik?).Die woordspelingen vind ik echt op te kotsen ! Misselijk !

En die excuses kun je natuurlijk gewoon in je achterste stoppen Schijnheilig !Want iets wat je niet meent hoef je ook niet op een forum te kwakken,onder het mom van: ja maar ik heb mijn excuses aangeboden dus nu treft mij geen blaam meer,volwassen hoor OK dan! !Oja,ik wou jou nog even ZWAAR comlimenteren(triest he zo'n woordgrapje !) met het feit dat je als schaduw nog wel even de tijd had om in je profiel te zetten dat je zzzzzzzzzzz ben !Geweldig,nu kijk in ineens tegen je op joh *LOL*

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 11:00

Percy schreef:
In het begin van dit topic kon ik me nog wel voorstellen dat je iets er uit flapt en vond ik het schandalig dat een journalist een uitspraak van iemand zomaar overneemt en in de krant zet.
Maar nu lees ik dat je het daadwerkelijk tegen de journalist hebt gezegd en hij/zij treft dus helemaal geen blaam.

Bovendien blijf je nu in dit topic ook toespelingen maken op het gewicht van de persoon in kwestie en dat vind ik ronduit onbeschoft. En nee, ik voel me niet persoonlijk aangesproken want ik heb een maat 38 maar dat wil niet zeggen dat ik beledigend hoef te worden naar mensen die steviger gebouwd zijn of dik. Waarschijnlijk reden zij, ondanks het galopje in het begin, gewoon een betere proef. Ook mensen met overgewicht kunnen namelijk heel netjes te paard zitten en gewoon goed rijden. Gewicht heeft daar helemaal niets mee te maken.

Een moraalridder ben ik niet maar als ik iets lelijks denk zeg ik dat niet want waarom zou je mensen onnodig kwetsen? Dat is bijzonder laag.
I.p.v. nog meer toespelingen maken zou het je meer sieren wanneer je je excuses zou aanbieden.

Hier ben ik het helemaal mee eens OK dan!
Ik vind het een behoorlijk zielige actie

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:26

Doos heeft het over "kont-tekst". Da's nog de allerleukste woordspeling hier. Haha!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:51

Pfoeh pfoeh pfoeh... ik vind al het extreme commentaar op de opmerking inmiddels net zo erg (zo niet erger) aan het worden... Hebben jullie dan allemaal werkelijk nooit een opmerking gemaakt die kwetsend over kan komen/kwam maar die niet zo bedoeld was? Natuurlijk is het geen leuke opmerking, daar ben ik het helemaal mee eens... maar dat begrijpt 'doos' ongetwijfeld (inmiddels) ook. Ik lees trouwens net in een ander topic dat mensen als lelijk en eng worden bestempeld, maar niemand die daar over valt...vreemd hoor... of mag dat misschien wel omdat dat over 'vreemde' mensen gaat in een tv programma? Tegen een ieder die nog steeds erg zit met de opmerking die 'doos' (zonder bijbedoelingen) heeft gezegd in 'the heat of the moment' wil ik het volgende zeggen... build a bridge! (and get over it...) Dat zegt mijn Aussie bf opok tegen mij als ik me veel te druk maak om weinig of niks... Haha!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:08

Ja hoor,best wel eens gedaan.Maar daar ben ik niet trots op en zij overduidelijk wel(wil zelfs dat de mac haar belt) DAT is het verschil denk ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:17

oh oh oh de dressuur"sport" weer op zijn smalst!

marl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:19

Helemaal met je eens Vikki!!!

Ik denk dat "doos" gewoon een beetje lollig wil doen met de opmerking over sponsoring van de Mac. Het gevolg is alleen dat nu helemaal iedereen op de kast zit... Haha!

Wel fijn om te lezen dat er zoveel aardige ruiters zijn die nooit vervelende opmerkingen over anderen maken! Jammer genoeg kom ik zulke ruiters niet vaak tegen op wedstrijden...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:42

vikki schreef:
Pfoeh pfoeh pfoeh... ik vind al het extreme commentaar op de opmerking inmiddels net zo erg (zo niet erger) aan het worden... Hebben jullie dan allemaal werkelijk nooit een opmerking gemaakt die kwetsend over kan komen/kwam maar die niet zo bedoeld was? Natuurlijk is het geen leuke opmerking, daar ben ik het helemaal mee eens... maar dat begrijpt 'doos' ongetwijfeld (inmiddels) ook. Ik lees trouwens net in een ander topic dat mensen als lelijk en eng worden bestempeld, maar niemand die daar over valt...vreemd hoor... of mag dat misschien wel omdat dat over 'vreemde' mensen gaat in een tv programma? Tegen een ieder die nog steeds erg zit met de opmerking die 'doos' (zonder bijbedoelingen) heeft gezegd in 'the heat of the moment' wil ik het volgende zeggen... build a bridge! (and get over it...) Dat zegt mijn Aussie bf opok tegen mij als ik me veel te druk maak om weinig of niks... Haha!

als Doos dit in de heat of the moment had gezegd, dan had ze het nog niet tegen een journalist hoeven te herhalen en zeker niet een dag later! En zo extreem vind ik het commentaar niet. heb je het begin topic wel gelezen? oh wij zijn zo zielig want we staan in de krant met een stomme opmerking. Ze zouden er beter aan doen excuses aan te bieden aan de betreffende teams.

En ja, iedereen zegt wel eens iets rottigs, maar niet iedereen kan sorrie zeggen!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:44

ruitje schreef:
Ja hoor,best wel eens gedaan.Maar daar ben ik niet trots op en zij overduidelijk wel(wil zelfs dat de mac haar belt) DAT is het verschil denk ik!

Ik denk dat 'doos' gewoon een sarcastisch gevoel voor humor heeft (ivm het mac grapje e.d.). Ik ken haar wel niet, maar als ik haar bericht lees dan denk ik echt niet dat ze trots is op haar opmerking... maar gedane zaken nemen geen keer dus het zou weinig zin hebben als ze zich er nu vreselijk druk over ging maken. Ik persoonlijk vind het iig heel wat over 'doos' zeggen dat ze niet schijnheilig in een hoekje zit mee te kleppen dat het idd niet kan maar dat ze er gewoon eerlijk voor uit komt dat de opmerking bij haar vandaan kwam. Ze heeft ook gezegd dat het zeker niet haar bedoeling is geweest dat een dergelijke opmerking ergens gepubliceerd werd. Ik denk dat er echt wel meer bokkers zijn die wel eens stoom hebben afgeblazen als ze ergens teleurgesteld over waren en we hebben vast bijna allemaal ook wel eens iets gezegd waar we later spijt van hebben. Ik blijf dus bij mijn favoriete uitdrukking... Knipoog *build a bridge* (moet ik zelf ook regelmatig doen trouwens... Haha! )

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 15:52

amondi schreef:
als Doos dit in de heat of the moment had gezegd, dan had ze het nog niet tegen een journalist hoeven te herhalen en zeker niet een dag later! En zo extreem vind ik het commentaar niet. heb je het begin topic wel gelezen? oh wij zijn zo zielig want we staan in de krant met een stomme opmerking. Ze zouden er beter aan doen excuses aan te bieden aan de betreffende teams.

En ja, iedereen zegt wel eens iets rottigs, maar niet iedereen kan sorrie zeggen!

Ik maak toch echt uit het bericht van 'doos' op dat ze niet heeft geweten dat ze tegen een 'journalist' stond te praten!! Ik begrijp uit haar reactie ook niet dat ze de opmerking gezegd en een dag later weer herhaald heeft... Ik heb het hele topic gelezen ja en ik heb 'doos' geen 'oh ik ben zo zielig want mijn opmerking staat in de krant' reactie zien geven... Ik denk hooguit dat ze het vervelend vinden dat een dergelijke opmerking in een krant(je) terecht is gekomen juist omdat het wellicht niet de bedoeling was om mensen te kwetsen. Excuses zijn hier iig al aangeboden dus sorry zeggen is ze mijns inziens toe in staat. Wellicht wist ze zelf niet dat deze opmerking ergens gepubliceerd was voor het via bokt uit kwam en wellicht is ze zelfs nog wel van plan excuses aan te bieden. Dat weet ik niet en jij denk ik ook niet. Ik vind gewoon dat er een hele hoop poeha wordt gemaakt over iets betrekkelijk onbelangrijks... Leuk is het nog steeds niet (dat weten we allemaal denk ik wel), maar er zijn absoluut belangrijkere en ergere dingen waar mensen zich druk over zouden kunnen maken...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 16:24

Dat laatste ben ik helemaal met je eens. Ik ga er dus idd wel vanuit dat de opmerking gemeend was en dat de journalist de "schuld" kreeg dat het in de krant stond, terwijl Doos later zei dat ze het zelf(naderhand) aan de journalist verteld had. Het enige wat haar spijt was dat het in de krant staat, niet wat ze gezegd had. Verander het dikke postuur in Marokkaan of neger en je snapt wat ik bedoel. En dan ben ik fel, klopt.
Kan een mens vaak weinig aan doen hoe ze eruit zien.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 16:55

Moraal van het verhaal: laat niet het achterste van je tong zien (en ZEKER NIET aan een journaliste), maar schaf gewoon een boksbal aan voor thuis om je frustraties op af te reageren. Nog goed voor de lijn ook.

En een cursusje relativering kan ook vaak van pas komen. Life goes on, er zijn wel ergere dingen in de wereld dan geen eerste worden.

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 17:19

x
Laatst bijgewerkt door janna op 11-06-22 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 17:21

Nee, doe maar niet! M.I. kunnen we het beter hier bij laten. En het laatste woord van Tyrza aanhouden.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 17:41

Tyrza schreef:
Moraal van het verhaal: laat niet het achterste van je tong zien (en ZEKER NIET aan een journaliste), maar schaf gewoon een boksbal aan voor thuis om je frustraties op af te reageren. Nog goed voor de lijn ook.

En een cursusje relativering kan ook vaak van pas komen. Life goes on, er zijn wel ergere dingen in de wereld dan geen eerste worden.

OK dan! !

Toppie!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 13:00

Vippie schreef:
Achja dikke mensen worden ook altijd geasocieert met 3x per dag mac donalds toch? Koekje van eigen deeg zeggen we dan maar.

Dus ben je zelf geen haar beter!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 13:00

vikki schreef:
Ik maak toch echt uit het bericht van 'doos' op dat ze niet heeft geweten dat ze tegen een 'journalist' stond te praten!! Ik begrijp uit haar reactie ook niet dat ze de opmerking gezegd en een dag later weer herhaald heeft... Ik heb het hele topic gelezen ja en ik heb 'doos' geen 'oh ik ben zo zielig want mijn opmerking staat in de krant' reactie zien geven... Ik denk hooguit dat ze het vervelend vinden dat een dergelijke opmerking in een krant(je) terecht is gekomen juist omdat het wellicht niet de bedoeling was om mensen te kwetsen. Excuses zijn hier iig al aangeboden dus sorry zeggen is ze mijns inziens toe in staat. Wellicht wist ze zelf niet dat deze opmerking ergens gepubliceerd was voor het via bokt uit kwam en wellicht is ze zelfs nog wel van plan excuses aan te bieden. Dat weet ik niet en jij denk ik ook niet. Ik vind gewoon dat er een hele hoop poeha wordt gemaakt over iets betrekkelijk onbelangrijks... Leuk is het nog steeds niet (dat weten we allemaal denk ik wel), maar er zijn absoluut belangrijkere en ergere dingen waar mensen zich druk over zouden kunnen maken...

Helemaal mee eens!!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 18:00

Tyrza schreef:

squashen helpt ook erg goed en goed voor de lijn Tong uitsteken

grapje

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 21:29

Zo zie je maar dat je altijd moet oppassen met lukraak opmerkingen plaatsen! Soms is het beter om dingen te denken dan te zeggen... !

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 21:34

Desiree83"]
Super irritant, die mensen die hier snel een profiel aanmaken en zich voor jan en alleman voordoen.... Vervolgens zullen we hier niks meer van horen
[/quote]

Is inderdaad wel toevallig, iets staat op Bokt, en gelijk gaan mensen een account aanmaken om zich te verdedigen... Bokt is wel errug bekend dan! Zullen deze mensen hier "zomaar" tegenaan gelopen zijn?

[quote="Vippie schreef:
Hoop dat jullie 8-tal nu weer met de beentjes op de grond staat, en OK dan! voor de journalist die nu eens een blik achter de schermen heeft gegeven van het dresuurwereldje hoe het er aantoe gaat, TOP!

Agree Lachen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 07:15

ruitje schreef:

denk je niet dat dat een grapje was? Ik kan me aardig in Vikki's verhaal vinden, er wordt hier IMO nogal schijnheilig gedaan, en ik heb iig wel eens onaardig commentaar geleverd op mensen die voor me stonden en het volgens mij niet verdiend hadden. So shoot me. Alleen gebeurde dat in de auto op weg naar huis en niet op het terrein.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 10:44

hier wordt je toch moe van? pfff als je verloren hebt, hou je commentaar over de ander dan voor je.