marije1987 schreef:Weet iemand ook uitslagen van het Z springen, cat DE?
ik heb de barrage wel gezien, maar ik weet zo de naam van het meisje niet meer die won. Ik weet wel dat Hendrik Jan Schuttert met Maxima 2e was, en 4e zijn broertje Frank.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loezjuh schreef:Wie weet trouwens op welke site de foto's komen?
DiLiberty schreef:Op www.printfoto.nl
ik ben al steeds aan het kijken, maar ze staan er nog steeds niet![]()
ik denk dat ze er volgende week wel op staan... ( hopelijk is de foto van mij en Liberty met de sloot erg mooi geworden) ik kan niet meer wachten
DiLiberty schreef:Op www.printfoto.nl
ik ben al steeds aan het kijken, maar ze staan er nog steeds niet![]()
ik denk dat ze er volgende week wel op staan... ( hopelijk is de foto van mij en Liberty met de sloot erg mooi geworden) ik kan niet meer wachten
YvonneS schreef:Op printfoto duurt het wel een halve week voor ze alle foto's erop hebben. Ik hoop toch wel dat de knhs zo de boel er op zet! Vind toch wel dat dat op dezelfde dag nog moet kunnen!
sjaantje schreef::j beste pony die der tussen loopt vind ik...
Shanna16 schreef:Ik heb ook weer flink wat nieuwe bokkers gemeet
Sjaantje ... dat was echt apart. Ik stapte met mijn clubgenootjes naar het losrijterrein, voegt er vanaf rechts iemand in. Boas stond een beetje te springen en te doen, want hij wil graag voorop lopen. Gevolg was dat ik bijna bovenop de desbetreffende pony zat![]()
Draait de amazone zich om, is het Chantal!! Haha, heel grappig we herkenden elkaar gelijk
Rieja, die heb ik een aantal keer opgezocht in de kindertent
Lindatje, de langverwachte meeting! Was echt superleuk!
HesterV, daar deden we ook al een poosje over om te meeten! Lars bewondert, die is echt leuk!
Verder nog een aantal van de 'oude garde':
Luxje (zie zie zie Marleen, I can do it) Pasha, Madie_88, Stefanie (JIPPIEEJ!
) Springen, Mira_92, Twinkylover enzovoort enzovoort
Heb een hele leuke dag gehad en hoop de foto's (gemaakt door Madelon en Linda...) snel te zien