Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Tyrza schreef:Ze zei wat tegen Anky, maar ik zag aan Anky haar gezicht dat het niet zo prettig was. Iemand dat ook opgevallen? Vlak daarna moesten ze poseren met de medailles.
Zannekin schreef:Ze heeft dat helemaal niet zo gezegd: belachelijk van het zo te vertalen zeg! Dat zegt meer over de sportiviteit van de Krant.
Ze heeft vlak na haar proef gezegd dat ze niet kan oordelen omdat ze Anky niet heeft zien rijden. Ze vond het ook jammer omdat het de laatste keer voor Rusty was en hij zich 100% had gegeven.
Ze heeft dan wel toegevoegd dat de dagen voordien er ergens 6 punten verschil waren tussen Anky en iemand anders en dat dat niet terecht was (had ze ook niet moeten zeggen maar ging dus niet over de Kür).
Op de Duitse TV waren ze heel objectief, geen scheef woord gehoord over Anky en ook geen steken onder water.
Op Horse Gate ook niks anders dan felicitaties voor Anky en terecht etc...., mocht hier Ulla gewonnen zijn zie ik dat nog niet gebeuren....
http://forum.springwelten.de/cgi-bin/ik ... 6545;st=20
Sammm schreef:Ulla staat ook bekend om haar 'bijzondere karakter'. Nou dan weet je het wel.
toscana schreef:Anky reed volgens haarzelf ook de perfecte Kur en dat was in de jurering gewoon terug te zien.. nadat de score van Anky bekend was wist ik voor mijn gevoel al dat het haast onmogelijk was voor Ulla om nog goud te halen. Die franse chansons zullen het bij het franse jurylid ook wel goed gedaan hebben trouwensongetwijfeld een stuk beter dan die afschuwelijke compositie van Ulla wat ook qua muzieksoorten niet echt bij elkaar past
essie79 schreef:zat net even op een Duits forum te lezen, (waar ze trouwens allemaal heel erg positief over Anky zijn) daar zijn een paar mensen nogal teleurgesteld in Ulla.
Ze zou in een intervieuw voor de Duitse TV gelijk vraagtekens bij de jurering hebben gezet en ze wist zeker dat ze ondergewaardeert was, hoewel ze niet eens de kur van Anky heeft gezien.
Tyrza schreef:misschien dat ze thuis vergeten was het gas uit te draaien.Ze zei wat tegen Anky, maar ik zag aan Anky haar gezicht dat het niet zo prettig was. Iemand dat ook opgevallen? Vlak daarna moesten ze poseren met de medailles.