reactie van Ulla op goud van ANKY

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:14

Ze heeft dat helemaal niet zo gezegd: belachelijk van het zo te vertalen zeg! Dat zegt meer over de sportiviteit van de Krant.

Ze heeft vlak na haar proef gezegd dat ze niet kan oordelen omdat ze Anky niet heeft zien rijden. Ze vond het ook jammer omdat het de laatste keer voor Rusty was en hij zich 100% had gegeven.
Ze heeft dan wel toegevoegd dat de dagen voordien er ergens 6 punten verschil waren tussen Anky en iemand anders en dat dat niet terecht was (had ze ook niet moeten zeggen maar ging dus niet over de Kür).

Op de Duitse TV waren ze heel objectief, geen scheef woord gehoord over Anky en ook geen steken onder water.

Op Horse Gate ook niks anders dan felicitaties voor Anky en terecht etc...., mocht hier Ulla gewonnen zijn zie ik dat nog niet gebeuren....
http://forum.springwelten.de/cgi-bin/ik ... 6545;st=20

Cittemee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:23

Tyrza schreef:
Ze zei wat tegen Anky, maar ik zag aan Anky haar gezicht dat het niet zo prettig was. Iemand dat ook opgevallen? Vlak daarna moesten ze poseren met de medailles.

Dat heb ik ook gezien, zelfs mijn vriend zag het want hij zei (nadat ferrer salat iets tegen anky zei, waardoor anky spontaan begon te lachen) nou dit is een leukere reactie van anky als net tegen die duitser.

Ach ja, verliezen is nooit leuk maarja zoals iemand net al zei, Inge is dan wel weer zo sportief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:27

hihi was ook wel aan haar kop te zien Bloos! Schijnheilig sjaggerijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:43

obelix schreef:
Ik hoop voor haar dta ze is met wat nieuws komt..De mensen hebben het ondertussen wel is gezien volgens mij.. Ik iig wel..

Anders ik wel, hoe lang heeft ze deze kur nou al wel. Rolleyes
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-08-04 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:46

Die taart moet gewoon niet lopen zeuren, Anky heeft terecht goud gewonnen. Zij reed gewoon minder goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:50

Georgette schreef:
Die taart moet gewoon niet lopen zeuren, Anky heeft terecht goud gewonnen. Zij reed gewoon minder goed.

Die taart. Haha!

OK dan!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:51

Georgette schreef:

Ja de taart is op voor haar en gaat naar Anky Haha!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:56

Precies *LOL* Beetje meer sportiviteit had ik wel van haar verwacht. Kom op zeg Scheve mond

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 12:14

Zannekin schreef:
Ze heeft dat helemaal niet zo gezegd: belachelijk van het zo te vertalen zeg! Dat zegt meer over de sportiviteit van de Krant.

Ze heeft vlak na haar proef gezegd dat ze niet kan oordelen omdat ze Anky niet heeft zien rijden. Ze vond het ook jammer omdat het de laatste keer voor Rusty was en hij zich 100% had gegeven.
Ze heeft dan wel toegevoegd dat de dagen voordien er ergens 6 punten verschil waren tussen Anky en iemand anders en dat dat niet terecht was (had ze ook niet moeten zeggen maar ging dus niet over de Kür).

Op de Duitse TV waren ze heel objectief, geen scheef woord gehoord over Anky en ook geen steken onder water.

Op Horse Gate ook niks anders dan felicitaties voor Anky en terecht etc...., mocht hier Ulla gewonnen zijn zie ik dat nog niet gebeuren....
http://forum.springwelten.de/cgi-bin/ik ... 6545;st=20

Nou als ze dat niet gezegd heeft dan ben ik toch benieuwd waarom dat in verschillende kranten staat en ook op stegen.net, die hebben altijd hele objectieve berichtgeving, maar jij bent er toch niet bij geweest, wellicht is dit toch gezegd hoor, maar dat soort impulsieve opmerkingen vergeten de duitsers ( incl. Ulla) misschien liever snel, vandaar het verdere positieve commentaar

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:19

Het gaat om het interview vlak na de proef en dat hebben ze gewoon integraal uitgezonden op de Duitse TV.
Ik vind de sportiviteit hier anders ook beneden alle peil, waarom zou het anders zijn in de kranten Knipoog?

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:24

Dit schrijven ze in Duitsland:

Salzgeber verpasst Gold in der Dressur
Die Topfavoritin und ihr Wallach Rusty landen hinter der Niederländerin Anky van Grunsven, die bereits in Sydney gewonnen hatte, auf Rang zwei

Nach Gold mit der Mannschaft, Silber im Einzel: Ulla Salzgeber
Foto: dpa
Athen - Topfavoritin Ulla Salzgeber hat bei der Abschiedsvorstellung ihres lettischen Wallachs Rusty das Nervenduell im Dressurviereck gegen die Niederländerin Anky van Grunsven verloren und die Krönung zur Dressur-Königin der Olympischen Spiele verpasst. Vier Jahre nach Bronze in Sydney und vier Tage nach dem Equipesieg in Athen reichte es für die 46-Jährige und ihren 16 Jahre alten Wallach nur zu Silber im Einzel.

Auch wenn ihr Traum, Rusty mit Doppelgold in den Ruhestand zu verabschieden, unerfüllt blieb, Salzgeber kein bisschen frustriert. „Ich bin froh, dass alles vorbei ist. Rusty ist in seiner letzten Prüfung sehr gut gegangen, und die Silbermedaille ist ja auch was.“

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:25

Tyrza schreef:
Ze zei wat tegen Anky, maar ik zag aan Anky haar gezicht dat het niet zo prettig was.

Heb je het toch weer geflikt met een Duitser tegen een Duitse. OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:26

Ulla staat ook bekend om haar 'bijzondere karakter'. Nou dan weet je het wel. Scheve mond

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 12:30

Nou sluit dit topic dan maar, want dan zal de Nederlandse pers dit citaat van Ulla wel voor de lol verzonnen hebben Verward Verward Verward wel gevaarlijk, zo'n verzonnen uitspraak van het NHP Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:31

Ik geloof niet dat dit verzonnen is. Haha!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 12:32

Sammm schreef:
Ulla staat ook bekend om haar 'bijzondere karakter'. Nou dan weet je het wel. Scheve mond

dit even los van haar rijkunstigheden, ze schijnt haar karakter inderdaad bijzonder te zijn, in de hoefslag stond pa geleden dat ze pas gezellig wordt na een sigaret en een glas wijn, ach ja wie niet eigenlijk Haha!

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:33

Blijkbaar scoort dat beter in de krant? Je gelooft toch niet alles wat de kranten schrijven.
Als je het live hoorde weet je beter.

toscana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:42

Anky reed volgens haarzelf ook de perfecte Kur en dat was in de jurering gewoon terug te zien.. nadat de score van Anky bekend was wist ik voor mijn gevoel al dat het haast onmogelijk was voor Ulla om nog goud te halen. Die franse chansons zullen het bij het franse jurylid ook wel goed gedaan hebben trouwens Tong uitsteken ongetwijfeld een stuk beter dan die afschuwelijke compositie van Ulla wat ook qua muzieksoorten niet echt bij elkaar past Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:47

toscana schreef:
Anky reed volgens haarzelf ook de perfecte Kur en dat was in de jurering gewoon terug te zien.. nadat de score van Anky bekend was wist ik voor mijn gevoel al dat het haast onmogelijk was voor Ulla om nog goud te halen. Die franse chansons zullen het bij het franse jurylid ook wel goed gedaan hebben trouwens Tong uitsteken ongetwijfeld een stuk beter dan die afschuwelijke compositie van Ulla wat ook qua muzieksoorten niet echt bij elkaar past Haha!

En toch he, als je dat muziek van Ulla hoort als ze binnenkomt. Dat heb ik echt zoiets van whooo wat komt daar binnen. *LOL* Beter als een of ander pietluttig muziekje bij binnenkomst.

Maarja tegen Anky's muziek kan natuurlijk niks op. Schijnheilig

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:48

zat net even op een Duits forum te lezen, (waar ze trouwens allemaal heel erg positief over Anky zijn) daar zijn een paar mensen nogal teleurgesteld in Ulla.
Ze zou in een interview voor de Duitse TV gelijk vraagtekens bij de jurering hebben gezet en ze wist zeker dat ze ondergewaardeerd was, hoewel ze niet eens de kur van Anky heeft gezien.
Laatst bijgewerkt door essie79 op 26-08-04 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:50

essie79 schreef:
zat net even op een Duits forum te lezen, (waar ze trouwens allemaal heel erg positief over Anky zijn) daar zijn een paar mensen nogal teleurgesteld in Ulla.
Ze zou in een intervieuw voor de Duitse TV gelijk vraagtekens bij de jurering hebben gezet en ze wist zeker dat ze ondergewaardeert was, hoewel ze niet eens de kur van Anky heeft gezien.

Nee ze draaide zich natuurlijk weer direct om net als toen ze de punten zag die Anky in de special bij elkaar gereden heeft. Rolleyes

Ik erger me steeds meer aan die 'OELA'.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:54

Tyrza schreef:
Ze zei wat tegen Anky, maar ik zag aan Anky haar gezicht dat het niet zo prettig was. Iemand dat ook opgevallen? Vlak daarna moesten ze poseren met de medailles.
misschien dat ze thuis vergeten was het gas uit te draaien.

hoewel ik me best kan voorstellen dat ze wat teleurgesteld is, denk ik dat beide dames professioneel genoeg zijn. volgens mij is dit een beetje sensatie-zoeken. het zijn niet meer die penny meisjes die wedstrijdjes B-Z lopen. Knipoog

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:56

Ulla is een sportvrouw die graag wil winnen.

Ze heeft niet alleen de kür verloren, maar de punten in de GPS laten liggen.
Een verloren strijd al voor de kür........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:59

SuperPepeijn schreef:
misschien dat ze thuis vergeten was het gas uit te draaien.

*LOL*

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:02

Het eerste stukje wat over dit topic geschreven werd is absoluut en zeker door Ulla gezegd, ze noemde zelfs nog de naam van het Poolse jurylid Markowski, en zei ook dat die Pool tijdens de GPS Anky 6% boven haar had gezet.

Heel dom van Ulla !

Theo