ze heeft het verdient!!wat waren ze goed saampjes !!!die rusty kan echt niet tippen aan salinero!!!!!!
Anky heeft goud, olee.... oleeanky heeft goud, Anky heeft goud, Anky heeft goud olee, oleeSuper!!!!!Zit nog na te trillen
ik vind de plek echt verdiend,echt harstikke goed heeft z ehet gedaan!!!een super proef neergezet.en in zo'n korte tijd terug met een nieuw paard,en daarmee gewoon weer goud,dat noem ik echt paardrijden super gewoon
Hele mooie kuur, en een welverdiende eerste plaats. Wat een opsteker voor haar na al die misere van het afgelopen jaar!
Snif, wat ontzetten goehoed!!!! En het is haar zooo gegunt na alles wat er de afgelopen tijd allemaal gebeurd is......
Wat kan dat mens roch rijden he! Het gaf me toch wel rillingen hoor. En het paard is nog maar 10, dat gaat nog wat worden zeg!
Wat gaaf! En zo verdiend!Echt een hele mooie kippevel kur, wat Ulla deed kon me niet helemaal bekoren! Dit was echt super!
Ik had echt kippenvel tijdens de kur en hartkloppingen daarna, jeetje wat was dit goed zeg!!!Ze is gewoon weer de beste!!!_/-\o_
silvana schreef:o, wat knap kippevel heb ik ik jank al bijna even hard als anky. Ik ook! GEWELDIG!!! Ik ben zó blij!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gewoon 2x achter elkaar.. "Nee, denk niet dat we een medaille krijgen, daar is tie nog te onervaren voor.."