Tyrza schreef:*hups en weer zappen*heeft iemand nog een zender met dressuur? Nee er is fietsen, fietsen en waterpolo wat belachelijk !
LuvdaTossa schreef:Fietsen >;)Jah wielrennen op de baan. En als ze nou nog eens onderuit zouden gaan dan zou het minder erg zijn om naar te kijken, maar ja dat gebeurt ook niet !
Tyrza schreef:*hups en weer zappen*heeft iemand nog een zender met dressuur? ja heb nu een franse zender gevonden... die kennedy heb net erge hoge punten gereden pffff..... 78, nog wat....
kojack schreef:Jah wielrennen op de baan. En als ze nou nog eens onderuit zouden gaan dan zou het minder erg zijn om naar te kijken, maar ja dat gebeurt ook niet !ohww ramp-touristje
Laten we door al dat gezap niet vergeten dat we over 10 minuten weer naar NL 2 moeten gaan (als ik het NOS moet geloven dan...)
chickey schreef:ohww ramp-touristje Ja geweldig toch ?Vroeger kreeg je ook nog de bloopers van de dag te zien, nou dat was zo geweldig
Ik sta alweer op NL2... Dan maar even fietsen zien, weet ik tenminste zeker dat ik op tijd ben en er is nu toch even nergens een paard te bekennen...
joke20 schreef:ja 10 minuten nu zijn ze het zand van de bak weer gelijk aan het halenNog eventjes wachten dan.Zie dat je in Hoorn woont, daar woon ik ook