het mooiste paard?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:03

Marjolein schreef:
Grappig dat zoveel mensen Lancet noemen, hij heeft dit jaar erg weinig dekkingen gehad terwijl iedereen het toch een enorm mooie hengst vind, is hij gewoon geen geschikt vader dier of zien mensen pas wat in een paard als die een OS loopt?

Misschien dat hij door deze promotie meer gaat dekken. Maar er zijn tijden geweest dat hij wel veel dekte. En hoe lijken de nakomelingen tot nu toe?

_Angelique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:07

Salinero en Briar

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:12

Salinero en dat paard van dat 18-jarige meisje. Die laatste vond ik trouwens ook een hele mooie combi!!

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:18

Zoals veel andere Salinero. Ook Guizo vind ik erg mooi! Mijn favo springpaard is Cumano. Echt een plaatje.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:22

Duitse commentator bij Aken zei dat Weltall dit voorjaar een auto-ongeluk had overleefd en dat het een wonder was dat hij alweer mee kon lopen met als enig nog zichtbaar defect de staart (hij schijnt een zenuwbeschadiging opgelopen te hebben).
Ik zou het liefst een paard samenstellen:
- de bouw van Lancet
- de beweging van Weltall
- het karakter en de blijheid van Brentina
- daardoor heen nog een flinke scheut Salinero

Geef het een zwarte kleur en ziedaar: mijn ideale paard is geboren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:23

Wat zien jullie eigenlijk in Briar? Ik vind het zo'n teckel met de staart van een tuiger Haha!

maxi90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:27

Falcao van Victoria Max-Theurer vond ik helemaal geweldig. Ik heb niet genoeg ervaring om wat over zijn bewegingen te zeggen, maar ik was helemaal weg van zijn uiterlijk. Helaas heb ik geen foto van hem kunnen vinden op internet. Salinero vind ik overigens ook een prachtig paard om te zien.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:40

Jippie schreef:
Wat zien jullie eigenlijk in Briar? Ik vind het zo'n teckel met de staart van een tuiger Haha!

Hij heeft een leuke kop, maar daar houdt het ook wel mee op.
Ik vind het net een karrepeerd, met te korte voorpootjes Bloos

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:51

Lancet en Carnute, da's mijn favoriet als het om springen gaat; wat een geweldig leuk dier is dat !

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:55

Baloubet heeft een persoonlijkheid van heb ik jouw daar. Dat vind ik een gave knol.

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:59

Briar en Invasor deden mij het meest. Rusty deed me het minst, daar kon ik mijn aandacht niet eens bijhouden...

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:03

remi schreef:
Weltall wat een geweldige draf, piaffe, ik zat echt te vloeken voor de tv tijdens de stap Boos!

Ja kijk dat doe je nou niet goed he,je moet juist hohoho fluisteren Knipoog

deed Edward ook een beetje..

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:03

Pipo schreef:
Misschien dat hij door deze promotie meer gaat dekken. Maar er zijn tijden geweest dat hij wel veel dekte. En hoe lijken de nakomelingen tot nu toe?

Ik heb een nakomeling van Lancet, maar ik denk dat zij meer op haar moeder lijkt Haha! Ik herken hem iig niet in haar terug.

Het is een stevige merrie, karakter = goud (en daarom heb ik haar ook gekocht) en hoewel ze lekker kan lopen is het geen krack. Wel kan ze heel goed springen (als ze niet in de rem gaat), voor mij is het een superpaard, maar het is geen enorme krack ofzo. Ze loopt wel lekker, maar niet bijzonder. Verder zou ze wat langelijnder mogen zijn (maar ik vind haar wel mooi).

Ik vind Lancet trouwens het mooiste paard (hoezo bevooroordeeld *LOL*) hij heeft echt uitstraling.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:08

Pipo schreef:

Wat ik van de nakomelingen weet doen ze t niet onaardig op de keuring, vorig jaar eindigde er nog eentje bij de VSN als 3e (weet t niet precies, kan de uitslagen nergens meer vinden), er was er eentje geselecteerd voor verden (lancetXchronos) alleen niet gestart. Dus zo slecht zijn ze ook weer niet, maar t zijn zeker neit de makkelijkste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:14

lies schreef:
Hij heeft een leuke kop, maar daar houdt het ook wel mee op.
Ik vind het net een karrepeerd, met te korte voorpootjes Bloos

hihihi, mijn idee Haha!

jubeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:45

Ik vind Briar toch wel wat hebben, ja hoe leg ik dat uit, het is een eye-catcher, het is wel een paard waar iedereen naar kijkt als die binnenkomt, snappen jullie wat ik bedoel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:47

Briar is ook een emotiepaard, vind ik. Je gaat er echt naar zitten kijken.

Ik heb pas geleden nog een home-video gezien van de Wereldkampioenschappen in Jerez, daar stond ie ook op. Zelfs dan is ie adembenemend. Briar hoeft niet heel apart te gaan om op die manier aantrekkelijk te zijn.

_Priscill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:49

Ik heb eigelijk niet zo heel erg veel dressuur gekeken,maar van wat ik tot nu toe gezien heb vind ik eigelijk Salinero wel het mooist.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:59

Invasor en Rusty.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 01:04

Van de dressuur paarden : Lancet, Salinero en Briar Lachen

Springpaarden: Zonder enige twijfel: GoldFever Pling wat een prachtige vos. Bloos! En de naam zegt het al, op naar goud *LOL*

Afbeelding
Prachtige goudvos, die Goldfever Vingers aflikken

en ondanks dat ik weet dat sommige mensen hem niet mooi zullen vinden : Baloubet de Rouet, hij heeft toch uitstraling

Afbeelding

Afbeelding

vemrulz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 08:57

Salinero Lovers
Maar die Briar is ook cool zeg..
Ik vond die Ringwoods Cokatoo ( zo ongever heette die Schijnheilig ) die schimmel van die Duitser die goud met springen had wel mooi..

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:20

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:26

Ik vind Lancet oprecht het mooiste beest.
Weltall vind ik niet zo heel knap, en met name de uitgestrekte draf vind ik afschuwelijk :/

Wb. nafok van Lancet;
ik heb er nu aardig wat van gezien en vind hem zo strooien... Hij heeft nogal een ouderwetse moederlijn en dat krijg je heel snel terug. Zo heb ik nu een aantal zwaarmoedige beesten gezien met erg korte pootjes en zwaar lijf. Ook enkele bloedmooie hoogbenige sjieke typjes.

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:47

Als ik dan toch moet kiezen ga ik toch echt voor Lancet. Tong uitsteken Wat een machtig beest. Verder is Lingh ook helemaal geweldig en Kennedy mag er ook zijn. Ik hou wel van paarden met veel front, maar invasor die nek van invasor gaat me net te ver Knipoog Salinero kan super bewegen, maar echt supermooi vind ik hem niet. (maar zou hem toch best willen ruilen met mijn paard Bloos! )

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:19

vemrulz schreef:
Salinero Lovers
Maar die Briar is ook cool zeg..
Ik vond die Ringwoods Cokatoo ( zo ongever heette die Schijnheilig ) die schimmel van die Duitser die goud met springen had wel mooi..

Ja als alle paarden van deze spelen meetellen, ga ik ook voor Cockatoo, geweldig dier zeg. *LOL*