Shots van Anky en Salinero

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

marky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:48

Wat is dit voor gezeur over het missen van kracht? Echt bull oliebol, Salinero is veruit het beste paard dat daar loopt in Athene. Hij is alleen zo verschrikkelijk sensibel (wat hem juist zo goed maakt) dat als hij iets eng vindt, daar ook zo op reageert. Dit heeft niks met ontlopen van de oefening of het missen van kracht te maken!

Appie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:58

Tjonge, op iemands teentjes getrapt Scheve mond .
Beter lezen is ook wel handig. En ik besef terdege dat Salinero sensibel is, maar daar had ik het niet over.

En nogmaals, ik heb alleen maar bewondering voor de prestatie van Anky en Salinero, ik vond dat ze met zijn gespannenheid heel goed omging.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:10

ik heb ook bewondering voor ze!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:22

Sali was daar mentaal even uit evenwicht, miste even de geestelijke kracht en meer niet, iets te sensibel op dat moment.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:24

Mooie beelden !
Leuk om op deze manier nog wat terug te kunnen zien van de proef

Al voor het binnenkomen was duidelijk te zien dat Salinero het allemaal nogal imponerend vond.
Ook in de proef was op sommige plaatsen spanning te zien, maar ik vond het wel geweldig om te zien hoe Anky hem door de proef wist te loodsen.
Zonder die vervelende spanning was het allemaal nog mooier geweest, maar petje af voor iemand die toch nog zoveel uit weet te halen.

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:27

bij de proef van vandaag was ie stukken ontspannender, goed resultaat!

ga voor goud anky !