Sammm schreef:Bij de volgende spelen wordt het zéker individueel goud met Anky en Sali!
volgende spelen???

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
meiske16 schreef:volgende spelen???nu moet het gebeuren!!
kom op anky!!!
Bettine schreef:Ik heb me trouwens wel weer een beetje zitten ergeren aan die commentator zeg..
Toen hij ging zitten meetellen met de eners zat hij er compleet naastHij telde gewoon keurig tot 15, maar wat Sali deed zag hij niet volgens mij
Ook zei hij dat die laatste passage/piaffe op de middellijn dubbel telt, is volgens mij helemaal niet zo.
(wat helaas wel dubbel telt waren de pirouettes waar hij er enigszins vantussen ging) Laat de NOS er de volgende keer alsjeblieft iemand neerzetten met verstand van paarden....
Bettine schreef:
Ik heb me trouwens wel weer een beetje zitten ergeren aan die commentator zeg..
Toen hij ging zitten meetellen met de eners zat hij er compleet naastHij telde gewoon keurig tot 15, maar wat Sali deed zag hij niet volgens mij
Ook zei hij dat die laatste passage/piaffe op de middellijn dubbel telt, is volgens mij helemaal niet zo.
(wat helaas wel dubbel telt waren de pirouettes waar hij er enigszins vantussen ging) Laat de NOS er de volgende keer alsjeblieft iemand neerzetten met verstand van paarden....
lies schreef:Je moet gewoon het geluid uitzetten. Ik vind het sowieso storend, een verslaggever bij sport. Direct na de proef het geluid weer aan zetten.