Feetje schreef:
Ohja, en ik ben bang voor ze
juist, je moet zeker bang zijn voor ons!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kattebeest schreef:GP ruiters in den belgique. is toch een mooie hoop?
( kan zijn dat er bij gekomen zijn, afgevallen zijn, weet niet hoe actueel deze lijst wel is, maar van sommigen heb ik nog nooit gehoord eerlijk gezegd, dus hoe die hun prestaties dan wel liggen...)
johan zagers
jeroen devroe
mieke lunskens
veronique de baecker
carmen de bondt
vicky smits
dominique mohimont
ann d'ieteren
ludo verbraeken
stefanie vantieghem
chantal frère
michel tecqmenne
helen wilockx
philippe jorissen
serge pais
regina moldan
Zep schreef:Jullie Belgen zijn een beetje apart, jullie rijden zowel de duitse als de nederlandse proeven. (word het niet eens tijd voor Belgische proeven?)
Het niv van de eventing dressuur is nog niet zo gek hoog, met alleen enkelvoudige changementen etc. Ik denk dat je het het best met een dikke Z2 proef kunt vergelijken. Het word idd wel in een rok gereden.
kattebeest schreef:nee, da's inderdaad niet veel.
maar wetende dat de belgische fokkers zich vooral op springen richten, ( zie BWP ) is dit 'aanvaardbaar' . ( al zou ik het liever anders zien)
tenemieken schreef:de belgen staan momenteel 7de met het landenteamde dressuurproef van karin en dolf zijn wat tegengevallen. door de hevige wind liepen de paarden niet al te best. karin staat momenteel 35 ste individueel. we hadden wel beter verwacht van haar want ze is een super amazone
hopelijk lukt het morgen tijdens de cross wat. maar dit zal wss wel het geval zijn. gormly maakt meestal niet teveel problemen in de cross. ook voor de overige belgen gaan we zeker supporteren want ze kunnen het genoeg aan.