Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marl schreef:Mensen, mensen, er zijn echt niet zo heel veel talenten hoor!
En iemand op een paard van minder dan € 10000 kan ook heel veel plezier hebben van de sport. Ik wel tenminste!!
bealy23 schreef:Dat is wel zo maar het is wel toevallig dat de talenten die er dan zijn, veelal een bekende achternaam/ rijke geldschieter/ superpresterde knollie achter (of onder, alleen in het geval van het paard![]()
) zich hebben staan.... of alledrie natuurlijk
En iemand op een paard van minder dan € 10000 kan ook heel veel plezier hebben van de sport. Ik wel tenminste!!
Citaat:Schreef: Dominique
met een minder paard en talent kom je er ook. op die instructiedagen lopen ook haflingers en fjordjes mee in de dressuur, en volgens mij zijn dat nou niet echt de talenten onder de dressuurpaarden.
staar je niet blind op het talententeam! kijk is naar deze lijst mensen : http://www.paardensport.nl/topsport/talentselectie.asp ja, ook petra van esch zit daartussen maar van de rest heb ik nog nooit gehoord, die krijgen dus allemaal een les van twee topruiters.. gratis, nou als je talent hebt dan leer je daar heeel veel van.
joyce B schreef:hoezo vooroordelen over hafjes en fjordjes
Er rijden meerdere hafjes en fjordjes verdienstelijk mee in de Z-dressuur tussen de paarden, zijn dat zeker supertalenten![]()
Citaat:Schreef: Dominique
met een minder paard en talent kom je er ook. op die instructiedagen lopen ook haflingers en fjordjes mee in de dressuur, en volgens mij zijn dat nou niet echt de talenten onder de dressuurpaarden.
staar je niet blind op het talententeam! kijk is naar deze lijst mensen : http://www.paardensport.nl/topsport/talentselectie.asp ja, ook petra van esch zit daartussen maar van de rest heb ik nog nooit gehoord, die krijgen dus allemaal een les van twee topruiters.. gratis, nou als je talent hebt dan leer je daar heeel veel van.