Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vajramani schreef:Ze zijn al aan het opbouwen. Ze waren vanmiddag bezig met de tent.
, kan ik nu eindelijk weer s met haar springen en daarna L starten!
Hoop maar dat het weer iets meevalt, rij liever niet weer in een plensbui en met een ingevet zadel..
(hele rijbroek blauw en nooit weer wit geworden...) ammi schreef:Marije, voor welke rijvereniging rij je??
dat wordt natuurlijk wel knokken voor de eerste plaats haha
Maar ik geloof dat er nog iemand mee doet van onze club(volgens mij 1e keer dat zij springt), ben benieuwd, maar ik heb de springbeker van de club sowieso binnen!
Dan herken ik je misschien!
Ik rij met WMR-dekje, valt meestal wel op!
Moet alleen Erica haar proeven voorlezen (Martsje) en die rijdt vrijwel gelijk met Mistral94. Dat wordt dus krap
Even afwachten hoe het in of uitloopt dus
Marianna kan ik wel zien rijden en Saskia, dochter van Amondi ook, maar in welke baan moet Saskia rijden? joyce B schreef:kwart voor negen ben ik er nog niet denk ikdan moet ik wel erg vroeg weg op een vrije ochtend
Maar alvast veel succes hoor!!!
Maar ik heb het er helemaal voor over, hoop dat het wat mooi weer is en dat het terrein niet te nat is.. kan ik weer eens lekker springen met Kadaf!
) zeg t maar ff! (ik denk namelijk niet dat ik iemand herken..) Ik ga op bed nu, tot morgen allemaal!