CH Haulerwijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 13:02

Ik denk dat het, wat het weer betreft wel mee gaat vallen. Idd het land ligt vrij hoog en zo'n groot concours aflassen gebeurd niet vaak of het moet wel erg slecht worden. In het weekend zouden er buien vallen maar geen storm of onweer... dus dat valt ook weer mee

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:11

Heb 5 minuten geleden iemand van de organistatie gesproken en gehoord dat het gewoon doorgaat! Ik weet natuurlijk niet wat ze doen als het de komende dagen nog veel natter wordt, maar nu is het terrein in ieder geval goed!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:26

Over het algemeen hebben ze altijd wel goed weer tijdens het concours. Ze sluiten de zondag nog wel eens af met heel slecht weer. En volgens mij is het al langer dan twee jaar geleden heel slecht weer geweest.
Het land houd zich altijd heel goed. en na een paar dagen zie je er niks meer van dat daar een concours geweest is.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:00

Ze zijn al aan het opbouwen. Ze waren vanmiddag bezig met de tent.

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 08:44

mooi... dan kunnen er dus gewoon weer winstpuntjes gereden worden Haha!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 10:46

Vajramani schreef:
Ze zijn al aan het opbouwen. Ze waren vanmiddag bezig met de tent.

Mooi zo! Ik heb er nu al zin in, vooral omdat t FK voor de paarden vorige week klasse B werd afgelast Boos! , kan ik nu eindelijk weer s met haar springen en daarna L starten! Lachen Hoop maar dat het weer iets meevalt, rij liever niet weer in een plensbui en met een ingevet zadel.. (hele rijbroek blauw en nooit weer wit geworden...)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:12

nou, wees maar blij dat het afgelast was de FK, de banen voor dressuur waren letterlijk bagger en dat sloopt je paard.
Maar ik hoop dat de tent blijft staan, het stormt hier! geen regen wel verdraaid veel wind.

ammi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 13:46

Marije, voor welke rijvereniging rij je??
dat wordt natuurlijk wel knokken voor de eerste plaats haha Haha!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 14:08

ammi schreef:
Marije, voor welke rijvereniging rij je??
dat wordt natuurlijk wel knokken voor de eerste plaats haha Haha!

Ik rij bij de Dongerruters, haha bijna als enigste bij het springen.. Clown Maar ik geloof dat er nog iemand mee doet van onze club(volgens mij 1e keer dat zij springt), ben benieuwd, maar ik heb de springbeker van de club sowieso binnen! Tong uitsteken
Jij rijdt zeker voor Bergum? En hoe heet je paard en heb je ook iets opvallends aan ofzo of is je paard heel opvallend? Tong uitsteken Dan herken ik je misschien! Lachen Ik rij met WMR-dekje, valt meestal wel op!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 15:45

Ben zojuist langs het terrein gereden, de tent staat nog steeds, maar hier stormt het niet. ( woon 3 km bij het terrein vandaan).
De hekken staan ook al, en de hekjes van de banen liggen er al.

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 20:02

Dat schiet op. Misschien dat ik ook nog even bij het springen kom kijken... lijkt me we leuk Haha!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:21

ik kom kijken, heb een lijstje gemaakt met een aantal bekenden Haha! Moet alleen Erica haar proeven voorlezen (Martsje) en die rijdt vrijwel gelijk met Mistral94. Dat wordt dus krap Schijnheilig Even afwachten hoe het in of uitloopt dus Haha! Marianna kan ik wel zien rijden en Saskia, dochter van Amondi ook, maar in welke baan moet Saskia rijden?

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 20:33

marianna schreef:
Dat schiet op. Misschien dat ik ook nog even bij het springen kom kijken... lijkt me we leuk Haha!

Dat is zeker leuk!! Moet je doen.. MINI-BOKTMEETING!! Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:40

Wie moet er nog meer M1 starten in baan 7a en 8a?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:04

Ik moet zaterdag in ring 9 en 10 om ong. 13.42uur. L2 starten met Peche Iris. Mijn vriendin moet ook rijden met Atlanta (een paard van mij) in de L1 in baan 7 en 8 om ong. 14.10uur. Atlanta haar veulen van 5 jaar terug start direct daarna in baan 5 en 6 L1!! We mogen alleen zijn berijdster niet zo graag en de eigenaren al helemaal niet, omdat ze heel slecht op Atlanta hebben gepast vroeger. Ze zou gevaarlijk zijn onder het zadel...
Ze zat onder de mest toen we haar kochten en het heeft van december tot mei geduurd voordat we alles eraf hadden. En gevaarlijk onder het zadel?! Kom, kijk, en oordeel zelf! Atlanta is het paard op het fotootje onder mijn naam (avator of zo...).

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 06:39

Saskia's paard heeft schimmel! lijkt me niet zo leuk voor de anderen om dan toch te komen. We mogen wel van de organisatie het inschrijfgeld betelje Verward ondanks dat ik het vorige week al doorgegeven heb.
Maar wijgaan dus zo meteen naar Diever met de pony.
Over een paar weken zijn we er weer bij OK dan!

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 09:20

Dat is balen, dat je nu niet kunt starten. Komen jullie dan wel kijken of ook niet?

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:26

Heeft iemand toevallig ook nog zin om mij voor te lezen? B dressuur baan 3 en 4 om kwart voor 9 ongeveer de eerste proef.

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 18:34

*volcano* schreef:
Heeft iemand toevallig ook nog zin om mij voor te lezen? B dressuur baan 3 en 4 om kwart voor 9 ongeveer de eerste proef.

Ik ga met Janke (volcano) mee, dus hoop nog een paar bokkers te meeten, gezellig Haha!
Maar ik lees de proefjes dan dus ook wel even voor. Lachen

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:40

kwart voor negen ben ik er nog niet denk ik Schijnheilig dan moet ik wel erg vroeg weg op een vrije ochtend Haha! Maar alvast veel succes hoor!!!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:45

*volcano* schreef:

Sorry, maar dan moet ik zelf waarschijnlijk rijden, anders had ik wel even willen voorlezen! Succes alvast!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:47

joyce B schreef:
kwart voor negen ben ik er nog niet denk ik Schijnheilig dan moet ik wel erg vroeg weg op een vrije ochtend Haha! Maar alvast veel succes hoor!!!

Pff noem je dat VROEG? Ik moet om 7 uur al in de auto zitten.. wordt dus om ongeveer 6.15 van bed.. en dat op een vrije ochtend! Scheve mond Tong uitsteken Maar ik heb het er helemaal voor over, hoop dat het wat mooi weer is en dat het terrein niet te nat is.. kan ik weer eens lekker springen met Kadaf! Lachen

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:55

hihihihi, met vrij bedoel ik dat ik een keertje niet super vroeg op hoef omdat ik zelf niet hoef te starten Schijnheilig Haha! Haha! hahahaha, wel lekker zo even rustig aan met wedstrijden... Kan ik ook eens bij anderen kijken en helpen!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:45

Haha, nee ik moet kwart voor 10 Tong uitsteken Foutje Clown Maar ik heb inmiddels al een voorlezer Haha! Lindy is zo aardig om met me mee te gaan Haha! OK dan!
De rest voor morgen ook allemaal succes!!!!!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 23:06

Raf staat inmiddels ingevlochten aan haar hooi te knabbelen, al het tuig is gepoetst, alles klaargezet.. Kortom, klaar voor morgen! Iedereen veel succes en als iemand mij ziet(WMR dekje..en een heeel mooi paardje Tong uitsteken) zeg t maar ff! (ik denk namelijk niet dat ik iemand herken..) Ik ga op bed nu, tot morgen allemaal!