Utrechts Kampioenschap

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:03

Sannie1980"]
Gezellig, ik ook in ring 2!!! Nou, dat wordt dan de eerste boktmeeting voor mij!!! Haha! ik moet om 1346 uur.
[/quote]

[quote="SplashIsLief schreef:
Moet in ring 2 op vrijdag:
1 Anouk de Kok Splash Hooglandertjes E 9:42
wat een belediging het is: 't Hogeland moeilijk he Tong uitsteken

Leuk man allemaal in ring 2...wie weet brengt het ons wel geluk.... Tong uitsteken
en voor jou dan de eerste meeting met een bokster...hoop dat ik dan niet tegenval...nu heb ik dubbele zenuwen Knipoog hahahaaaa

groetjes, Primadonna

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:04

Voor het springen heb ik trouwens wel lekkere tijden. Begint zaterdag om half 9 en ik moet als 25e! Kan ik mooi een paar kijken. Tong uitsteken k Vind trouwens dat er maar weinig mee doen in het L-paarden, staan er nu 35 op... Verward

Loont het niet meer de moeite ofzo, dat het er maar zo weinig zijn?

LMsWinnetou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:19

Ik doe ook mee met springen bij de pony´s. Eentje in de B/E en eentje in de M/D

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 09:18

PrimaDonna schreef:
Leuk man allemaal in ring 2...wie weet brengt het ons wel geluk.... Tong uitsteken
en voor jou dan de eerste meeting met een bokster...hoop dat ik dan niet tegenval...nu heb ik dubbele zenuwen Knipoog hahahaaaa

groetjes, Primadonna

Welnee, nergens voor nodig. Hou die zenuwen maar voor de wedstrijd, dan doe ik dat ook!!! Haha!

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 09:20

Charmaine schreef:
Nee klopt, alles staat op de site. Maar ik heb al een paar keer met de secretaris gebeld, omdat ik het niet eens was met de selectie-uitslagen. ( zie ander topic ). Dus Carina zou mij bellen als ik mocht starten...

Maar ik vertrouw het niet meer zo, vandaar dat ik gemaild heb. Maar als ik morgen nog niets gehoord heb, hang ik weer in de telefoon hoor! Is nu een soort van principe kwestie geworden Haha! Haha!

Ze gaan er tegenwoordig van uit dat iedereen internet heeft. (en weet waar je dan moet kijken) Een stalgenootje van mij die heeft net als ik meegedaan met de selecties. Uitslagen had ze wel gevonden maar ze wist dus niet dat ze voor 25 juli 2 coupons moest opsturen! Te laat dus, maar ze heeft boos gebeld of ge-emaild dat ze er dus echt niet van op de hoogte was en het was ok als ze ze alsnog op zou sturen. Maar ik geef je groot gelijk, hang maar aan die telefoon tot ze er ziek van worden. Briefje sturen is toch kleine moeite!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 17:53

Vind het wel balen moet dan s morgens dressuren en pas om een uur of 18 springen, moet dus erg lang wachten, maar des te meer tijd om een paar bokkers te meeten is er al wat afgesproken voor de vrijdag?
Stephanie, wist je nog niet dat ik toch mocht?
Manon, nou dan zie ik je misschien nog wel!

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 17:58

Nee, was 3 weken niet op bokt vanwege kamp/vakantie dus misschien vandaar?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 17:59

Dat kan wel kloppen, want ik hoorde het in mn vakantie (die begon 4 weken geleden tm gister)

marlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:02

voor de gene die mogen starten op de kampioenschappen allemaal heel veel succes toegewenst

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:39

Iedereen heel erg veel succes!

Er zijn als het goed is nog wat mensen die nog geen coupons hebben opgestuurd ( vooral B ponies) dus als je geselecteerd bent stuur dan je coupon op *LOL*

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 20:24

Oke, even een lijstje:

Dressuur Op volgorde van tijd:

Vrijdag:
Manon...............ring 5.................8.54
Splashislief........ring 2 .................9.42
Sannie1980........ring 2..................13.46
Primadonna........ring 2..................14.42

Zaterdag:
LadyLuna...........ring: 8 en 9.................14.16 & 14.46
Margo................ring: ? .......................16.12 (of moet je op vrijdag? )

Mocht ik iemand vergeten zijn, sorry Tong uitsteken
Springen is denk ik een beetje moeilijk in te schatten kwa tijd, of misschien niet? Verward
Laatst bijgewerkt door Manon op 13-08-04 20:30, in het totaal 2 keer bewerkt

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:29

Ik moet ring 8 & 9 Lachen

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:30

Ik zou Annelies/Primadonna kunnen zien, tevens clubgenote Tong uitsteken

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 20:30

Heb het aangepast Tong uitsteken
Ik denk dat ik wel bij Splashislief kan kijken, dan is mijn rubriek geloof ik nog bezig, dus dan ben ik er nog wel

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:33

En ze rijdt natuurlijk ook nog een tijd van tevoren in he, dus je kunt elkaar zéker meeten... Lachen

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:45

's morgens kan ik helaas naar niemand komen kijken want ik heb besloten om dan maar te vlechten. (in geval ik door mag naar de zaterdag Haha! .....dan zit het mss nog een beetje) 's middags ga ik zeker wel ff kijken!

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:40

Ik vraag me eigenlijk af of dat er nog een professionele fotograaf foto's gaat maken op de wedstrijd,
ik dacht dat het vorig jaar niet zo was maar kan me hierbij ook vergissen... Natuurlijk schiet
m'n pa ook wel een paar plaatjes Tong uitsteken Of neemt het op om het na te kijken en te beoordelen/ervan leren Knipoog

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:13

Leuk Manon als je komt kijken
We zitten wel ver uit elkaar allemaal, maar ik moet ook nog laat springen, maar misschien rijden we tussen door naar huis en weer terug.

Sannie1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:43

LadyLuna schreef:
Ik vraag me eigenlijk af of dat er nog een professionele fotograaf foto's gaat maken op de wedstrijd,
ik dacht dat het vorig jaar niet zo was maar kan me hierbij ook vergissen... Natuurlijk schiet
m'n pa ook wel een paar plaatjes Tong uitsteken Of neemt het op om het na te kijken en te beoordelen/ervan leren Knipoog

Ik vraag mijn opa wel weer mee. Hij moet altijd van mij mee anders brengt het ongeluk zeg ik. Maar nu is het op vrijdag en werkt hij volgens mij.... Neem zelf ook wel de digi van mijn vader mee, sterker nog hij moet maar foto's komen maken aangezien hij me nog nooit op wedstrijd heeft gezien!

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:24

LadyLuna schreef:
Ik zou Annelies/Primadonna kunnen zien, tevens clubgenote Tong uitsteken

Jaaaaaa leuk!!!! Wie weet kennen we elkaar ongekend om het maar zo te zeggen....ook raar toch, dan ben je clubgenootjes van elkaar Haha!
Maar kom je vrijdag dan gewoon kijken, want je moet toch zaterdag rijden?
Maar lijkt me leuk....de rest ook trouwens

Ik heb trouwens nog effe snel een ander zadel aangeschaft...want die van mij was naar mijn zin niet meer goed genoeg Ik ben sins vandaag eigenaar van een echte Passier Grand Gilbert en ik moet zeggen daar zit ik een stuk beter in OK dan! dus aan het zadel hoeft het vrijdag niet te liggen Knipoog ben helemaal happy met mijn nieuwe zadel Cool ....ik was er ook hoog nodig aan toe Bloos ....... nu nog een ander frontriempje kopen en dan zijn we qua tuigage compleet Haha! nu de rest nog Scheve mond

Primadonna

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 09:33

Das waar je bent op vrijdag Scheve mond en ik ben afhankelijk van me ouders, en denk dat die daar
niet zo'n zin in hebben Knipoog Ook moet ik nog alle voorbereidingen treffen en nog 2 pony's rijden...
Ik hoop dat er dan van jullie ook veel mensen naar zaterdag mogen dan zal het wat
makkelijker gaan om te meeten, bekijk m'n profiel en als je me ziet, zeg gerust hoi! Tong uitsteken
Ik rijd met een hoedje (Z1) ben klein, en heb sproeten Haha! Je kan me niet missen Knipoog

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:48

Ik moet op vrijdag ja.... in ring 9...
Vandaag me kur geoefend in biddinghuizen... nou dat was een ramp, leek echt nergens op... Maar ja slechte generale? Ach gut

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:22

Goede finale Haha!

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:05

daar hou ik je aan Knipoog

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:44

Margo schreef:
Ik moet op vrijdag ja.... in ring 9...
Vandaag me kur geoefend in biddinghuizen... nou dat was een ramp, leek echt nergens op... Maar ja slechte generale? Ach gut

Nou, dan ben ik blij dat ik die goede finale kan zien van je!!!! Ben erg benieuwd
Ik had ook mijn proefje gisteren voor het eerst geoefend maar ja, heb ook een heleboel punten waarvan ik denk van oei oei oei...kan beter thuis blijven maar ach heb nog een paar dagen om te oefenen...morgen nog een lesje en dan maken we er het beste van Scheve mond

Primadonna

PS: LadyLuna...gewoon je ouders effe lief aan kijken..... Knipoog