Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ukkiepuk schreef:Ik ben zelf 1.58m.Dat paard van 1.78m (Ismaël) rijdt minder fijn dan mijn Zorro
Ik vind hem zelf veel te groot. Celvin (andere pony in mijn profiel) is 1.48m vind ik zelf mooier staan...
Een shet mag je bij mijn weten gewoon doorrijden tot het Z2 (ik start bij de paarden) *droomt rustig verder*Dat gaan wij dus nooit halen maar we zien wel waar we eindigen. L2 moet nog wel lukken. Een wp in de M1 zie ik zelf nog niet gebeuren
Odess schreef:Kan me van een meisje eerder herrinderen die haar shet m2 of m1 had lopen bij de pony's en toen een andere pony moest omdat ze niet verder kon. Maar kan anders zijn?
Ik vind het echt cool om te zien, die foto's van die oefeningen met je shet!
Odess schreef:Kan me van een meisje eerder herrinderen die haar shet m2 of m1 had lopen bij de pony's en toen een andere pony moest omdat ze niet verder kon. Maar kan anders zijn?
Ik vind het echt cool om te zien, die foto's van die oefeningen met je shet!
ukkiepuk schreef:Dat kan wel kloppen want een shet valt onder categorie A/B (bij de pony's) die kunnen idd niet verder. Bij de paarden heb je geen categorieën en kun je "gewoon" door (we kunnen geen ZZ-L omdat hij te klein is).
gentille schreef:is het zo dat een welsh net zo goed is als een shet?
een shet is heel anders gebouwd, dus het lijkt me moeilijk die net zo goed te laten lopen als een wat sjieker of groter beestje. met zo'n kort nekkie..
maar ik kan het natuurlijk mis hebben, daarom vraag ik het maar even, ik had een shet bij mij staan die alleen maar kon dribbelen (leuk beestje trouwens hoor)
welkom op bokt trouwens!
X shannon
LuvdaTossa schreef:Je volgende wedstrijd is september niet? Ben je er al een beetje klaar voor?
Th0mas schreef:een vriendin van me heeft ook paar keer met een shet boven 180 gehaald hoe is bij jullie
Senja schreef:Gaaf, al die hoog scorende shetjes.
Ik vind shetjes qua karakter vreselijk (hoe ik ze heb leren kennen dan), maar op zo'n niveau vind ik het wel gaaf!