Rij ook maar Z2 bij de ponys en L1 bij de paarden duzz... Daar hoef je niet hoog voor te rijden, alleen brutaal zijn en net doen of je dom bent en gewoon vraguh..!
Jah heb je en Nee kun je krijgen.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Rij ook maar Z2 bij de ponys en L1 bij de paarden duzz... 

Door mijn werkgever
en ik heb nog geen paard
.
. Ik ben op het wachten op een stalletje wordt waarschijnlijk eind zomer begin najaar.
) of iets dergelijks. Ik word dus niet gesponsord en ik heb daarom ook niet WMR's Raffy for M en WMR's Kimberly(oid), maar gewoon Raffy for M en Kimberly.
(opzich klinkt het ook wel leuk, misschien ga ik dat nog wel s veranderen, tegen een leuk bedragje
) sannah schreef:Ik heb vorig jaar van Harry’s Horse een reclamedeken gekregen voor op VWF-Prinsenstaddressuur. Aangezien ik na 2 rondjes al naast mijn paard lag, heb ik nooit meer wat van hen gekregen

GeJe schreef:Ik geef geen dekjes met onze naam uit. Alleen ruiters of stallen die constant presteren rijden met dekjes van De Ruyterij.nl.
. Kentucky jas, sweater, Kavalkade dekje + bandages (wat had ik nog meer Yokie
),...
.
Anoukie schreef:Pfff en dan te bedenken dat ik jullie zo goed gesponsord heb met al die euro's die ik al uitgegeven heb. Kentucky jas, sweater, Kavalkade dekje + bandages (wat had ik nog meer Yokie
),...
Wanneer ik constant presteer, wil ik jullie dekje niet eens meer![]()
.
Mwa, toch wel, ben niet zo moeilijk over te halen
Maar je hebt veel uitgegeven idd. Maar nog niet zoveel als ik inmiddels...
yokie schreef:Maar nog niet zoveel als ik inmiddels...
Ik kan me het wel voorstellen dat je als sponsor niet een iedere combinatie met jouw logo wilt laten rondrijden, een beetje constante kwaliteit moet het toch wel hebben he. We zullen nog even moeten doortrainen meid

.