Anky start Gestion Ictenos niet meer..............

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 19:45

lindaB schreef:
Als je dan een nieuw paard hebt is het toch niet vanzelfsprekend dat je weer een topcombinatie bent, dat blijkt wel ! Tong uitsteken

dus...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 19:48

Linda, je mag best je mening geven, maar doe ff je best dat gefundeerd te doen.

Ongefundeerd afzeiken van een publiek persoon is wel erg makkelijk...

lindaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 19:50

ok ik zal er de volgende keer op letten Knipoog

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 20:06

Zep schreef:
Het systeem in Brakel ook niet, en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Vind deze uitspraak nergens opslaan, dat wordt er toch ook niet gesuggereerd. Verward

En om er toch een antwoord op te geven (kon het niet laten,sorry),Ieder paard kan in het klassieke systeem, alleen loopt het ene paar beter in een bepaald systeem als het andere paard. Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door DaniellevA op 13-07-04 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 20:09

lindaB"]
tja ok. Maar jullie weten ook wel als je realistisch bent, dat Anky helemaal de hemel ingeprezen wordt. Vaak te overdreven vind ik Scheve mond
[/quote]

[quote="Magique schreef:
Heb jij soms onlangs ook een paardje daar gekocht die het opeens niet meer deed Ach gut

Ha ha Schijnheilig

lindaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 20:13

indeed danielle een zieke opmerking van magique Scheve mond

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 21:27

lindaB schreef:
indeed danielle een zieke opmerking van magique Scheve mond

Uhum wat voor een reactie had jij een pagina terug?..... Laten we een beetje om onze woorden denken

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 23:44

lindaB schreef:
tja ok. Maar jullie weten ook wel als je realistisch bent, dat Anky helemaal de hemel ingeprezen wordt. Vaak te overdreven vind ik Scheve mond

Maar daar kan ANKY zelf niks aan doen.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 07:49

Wat staat er elders op bokt: je moet je hoofd niet boven het maaiveld uitsteken want Nederland is plat? IK heb geen Ankydekje of handtekening, ik vind het prachtig "als eens iemand anders wint" maar Anky heeft er in haar eentje, dmv haar prestaties voor gezorgd dat de hele dressuurwereld in Nederland naar een hoger plan getild wordt. Waarom, omdat de echte goeden hun doelen hoger durven te stellen en de mindere godenkinderen toch allemaal voor tenminste Z DURVEN te gaan. Toen ik nog actief was dan was je met L dressuur al boven het maaiveld uit, verder kwam je niet. Materiaal(paard) en lessen waren zo'n beetje het sluitstuk van je bgroting.

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:08

amondi schreef:
Anky heeft er in haar eentje, dmv haar prestaties voor gezorgd dat de hele dressuurwereld in Nederland naar een hoger plan getild wordt.

Inderdaad, Wat ook erg leuk is dat er heel veel (top) trainers indirect weer veel lesmateriaal doorgeven en dan heb ik het niet over LDR maar met name b.v. bepaalde wachtoefeningen doorgeven aan hun pupillen wat weer van Sjef akomt. Bv een Edward Gal lest bij Anky, Edward die heeft weer tig leerlingen zoals bv Tommie Visser en die heeft weer tig leerlingen zoals bv Lotje Schoots en die heeft weer tig leerlingen etc etc.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:12

........... en overal gaat een deel van de informatie verloren en wordt er een deel bij bedacht........ Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:22

DaniellevA schreef:
En om er toch een antwoord op te geven (kon het niet laten,sorry),Ieder paard kan in het klassieke systeem, alleen loopt het ene paar beter in een bepaald systeem als het andere paard. Schijnheilig

Ik denk dat dat voor ieder "systeem" geldt. Klassiek is nl. ook niet heilig Knipoog.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:36

Anoukie schreef:
Ik denk dat dat voor ieder "systeem" geldt. Klassiek is nl. ook niet heilig Knipoog.

Denk het ook Anoukie, en het systeem moet ook bij de ruiter passen!! Ook erg belangrijk..

p.s. er heeft zich een avgrunsven aangemeld.. schaduwaccount??

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:40

youngster schreef:

p.s. er heeft zich een avgrunsven aangemeld.. schaduwaccount??

Nee die is echt.....

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:41

CGJ12 schreef:
Nee die is echt.....

Ja vast, de echte zal zich vanaf aachen even aanmelden Tong uitsteken

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:45

echt

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:51

Kijk maar eens in de gebruikerslijst hoeveel anky's erzitten hier..Haha!

Ach ja het zou wel leuk zijn als het idd zo is..

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:04

echt

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:06

Anoukie schreef:

Dat zeg ik niet,niks is heilig!! Maar het klassieke systeem past wel bij ieder paard,dat het in een ander systeem beter zou kunnen gaan ale! Schijnheilig

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:09

Het is de kunst om bij het juiste paard het juiste systeem toe te passen......... Haha! Haha! Haha! ik rijd er een waar ik juist bij moet zitten en een waar ik dat absoluut niet bij moet doen.... elk systeem heeft zn voordelen, klassiek, vwnw of ldr of alledrie ineen, het is de kunst om te kunnen schakelen en constant aan te passen......... welk "systeem" je ook rijd

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:10

gijsenkim schreef:
Het is de kunst om bij het juiste paard het juiste systeem toe te passen......... Haha! Haha! Haha! ik rijd er een waar ik juist bij moet zitten en een waar ik dat absoluut niet bij moet doen.... elk systeem heeft zn voordelen, klassiek, vwnw of ldr of alledrie ineen, het is de kunst om te kunnen schakelen en constant aan te passen......... welk "systeem" je ook rijd

Precies niks aan toe te voegen! Knipoog

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:30

Ik heb iig heel veel respect voor Anky,
dat ze het nog zo lang heeft geprobeerd met dat dier zeg...

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:33

DaniellevA schreef:
Dat zeg ik niet,niks is heilig!! Maar het klassieke systeem past wel bij ieder paard,dat het in een ander systeem beter zou kunnen gaan ale! Schijnheilig

Bedoel ook te zeggen dat je je rijden moet aanpassen op je paard en niet blindelings dit of dat moet volgen.

Maar zo zou je toch ook kunnen zeggen dat een systeem, ongeacht welke, altijd op een paard past mits het rijtechnisch verantwoord is? Het kan altijd beter/slechter, dat moet je samen met je instructeur zien uit te vogelen. Wat werkt wel en niet?

Frekja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:37

Ja, hoe je het ook wendt of keert; het is en blijft een "samenwerking" tussen mens en paard. Wat de ene met de andere wel kan, is voor anderen weer onmogelijk.
Wat heeft die oude Xenophon ons toch een erfenis achter gelaten. En dan komt er zoveel emotie om de hoek kijken, zeker als ik zie wie op deze site deelnemen aan de discussie.
Maar een ding is zeker Anky heeft heel veel voor onze sport betekend, en dat zal nog wel enige tijd zo blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:39

Over het systeem is toch al genoeg geluld? Anky kan dat systeem rijden, Edward ook.............en de rest probeert het na te doen.

Denk dat dit wel een sterke opmerking is Haha!
CGJ12 schreef:
........... en overal gaat een deel van de informatie verloren en wordt er een deel bij bedacht........ Haha!