Wie gaat naar t concours in Gasselte??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AnoeskaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:58

yokie schreef:
Heb van het wedstrijdsecretariaat gehoord dat de uitslagen helaas samen met de coupons zijn verstuurd naar de federatie; de vereniging heeft zelf niets meer en kan dus niets publiceren... Scheve mond

Dat is inderdaad niet handig... en vreemd, want je hebt altijd tenminste 2 setjes: 1 voor in het secretariaat en 1 voor op het uitslagenbord.

Wij zetten alle punten direct in de computer, kan ik het zo de volgende dag op internet gooien Haha!

Organisatie was verder prima in orde, volgend jaar weer!
Ik vond die modder op het parkeerterein trouwens wel mee vallen, was goed afgezet, zodat niemand met de auto kwam vast te zitten. Je moest alleen wel even wadlopen naar de overige tereinen. Mijn voorlezer (Sbine) raakte even haar schoen kwijt tijdens het wadlopen naar de Z-ringen: stond ze gelijk met haar sok in de modder. Haha!

Missydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:02

Jezus, dat verschil tussen de nr 1 en 2 bij GeJe: 167 en 158, was de eerste een goede ofzo?

Ambertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:03

Ik was lekker die eerste!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:05

Waar zie jij de uitslagen van Gasselte (zie post Yokie bovenaan deze pagina)?

Op zich vind ik het een beetje vreemd om hier op Bokt uitslagen van een "bokt-jury"(:D) te gaan bespreken...
... dus ja natuurlijk was de eerste een goede, anders zat er toch niet zo'n verschil tussen ?!

Ambertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:07

Nee geintjuh hoor, ik deed wel mee, maar was niet eerste en ook niet tweede en ook niet derde. Ben het trouwens wel eens met granduer.