Doordat die sporen in het gras stonden was het juist extra makkelijk om recht op de ac lijn te rijden en op de hoefslag te blijven. Zelfs de voltes stonden in het gras geslepen. Het zou dus extra makkelijk kunnen zijn als je er gebruik van maakt.
Jammer dat je zo tegen de jury tekeer ging daar maak je geen goede indruk mee als je volgende keer komt. Maar aangezien je schreeuwde dat je nooit meer een wedstrijd daar zou gaan rijden denk ik niet dat er een volgende keer komt

Ze jureren erg hoog in Hierden dus je punten zouden nog wel meegevallen hebben. (niet l*llig bedoeld). Je paard verzette zich ook behoorlijk bij het aanspringen in galop.
En ik geef je helemaal gelijk over de belachelijke plaats waar de trailer heen moeten. Wij zaten vorige keer niet vast, maar er moest een tracker aan te pas komen om sommige auto's en trailers uit de blubber te trekken.
Mijn vriendin was trouwens degene die de konijnenholen ging nakijken. En er was er precies 1 in de hele bak te vinden op een plaats waar de B paarden normaal gezien niet zouden moeten komen. Dat hol is ook gelijk dicht gemaakt.
Het gras had inderdaad gemaait moeten worden, dat was ook slordig.