Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DaniellevA schreef:En een Duitser die in Duitsland nergens bij komt en maar voor Nederland gaat rijden,word hier in het team geplaats.Terwijl er een topamazone is die zich beschikbaar stelt (En er recht op had.),maar omdat ze toevallig nog geen O.S. heeft gereden,is ze niet betrouwbaar genoeg.
BULLSHIT! Want als we zo gaan beginnen,kan bijna iedere ruiter maar beter thuis blijven en komt er niemand aan de bak!!
Lovely schreef:Nou nou, denk je nou echt dat dit de sfeer is om hierover te discussieren??
Het klinkt hier allemaal nogal alsof jullie het Sven niet gunnen en dat vind ik een beetje raar eigenlijk.
Horsedances schreef:Pipo schreef :
Ja, maar dat was voor Nederland en niet voor Duitsland.
Theo
DaniellevA schreef:Ik gun het iedereen maar als iemand het verdiend heeft en er recht op heeft is het wel een beetje vreemd als die gene ineens niet mag,de beste moet gaan!En ik geef me mening en wat een ander er van vind maakt me eigenlijk weinig uit,iedereen geeft toch ze mening of niet dan,waarom wordt ik er dan op aangesproken?Ik zeg de waarheid hoor,en zuig niks uit me duim!
Citaat:Het klinkt hier allemaal nogal alsof jullie het Sven niet gunnen en dat vind ik een beetje raar eigenlijk.
Pipo"]
Mag ik jullie even helpen herinneren dat Sven in Atlanta een individuele medaille ( brons) met Weijden won? Dus een Duitser die in Duitsland niet aan de bak komt is grote onzin!
[/quote]
Precies dat zeg je goed in Atlanta,en met een heel ander paard!!Maar nu zijn er combinaties die beter waren hoor,en die gene die het beste scoort moet gaan!!
En wat ik zeg over dat hij in Duitsland er niet bij kwam,is de waarheid hoor,zuig het niet uit me duim!!
[quote="Pipo schreef:Weijden is trouwens ook een van de weinige hengsten die een individuele medaille op zijn naam heeft staan! Zijn weinig dekhengsten die dat hebben!
Horsedances schreef:Sven en ook Gonnelien hebben natuurlijk best wat kwaad bloed gezet door hun gedrag op internationale wedstrijden.
Met vier paarden inschrijven (vele vele malen) en dan op het laatst niet komen, waardoor de organisatie zich scheel kon bellen om hun programma nog ingevuld te krijgen. Op het winterkampioenschap in Weert lekker in hun eigen inrij-bak rond te gaan rijden terwijl de rest van de paarden met 20 tegelijk in een bakje van 20*30 moesten rondcrossen.
Dus verwacht niet al te veel acceptatie bij de insiders.
Theo
Pipo schreef:Nee jij zegt het zoals jij jou waarheid interpeteert, maar het is niet zo dat dat ook werkelijk de waarheid is. Dat is in dit geval niet op feiten gebaseerd maar op meningen.
Pipo schreef:Waar zeg ik dat het voor een ander land was dan? Danielle begint op de vorige pagina over een Duitser die in Duitsland niet meer aan de bak komt en daarom maar naar Nederland vertrekt. Dat vind ik grote onzin, want hij wist wel een medaille te winnen. En niet te vergeten, er deden Duitsers mee in Atlanta
rockey schreef:Ik ben het eigenlijk wel met danielle eens, Imke en Marlies zijn beide erg goede amazone's, en dat hebben ze bewezen ook, ze hebben beide in een stijgende lijn gepresteerd, En volgens mij moet je de jeugd ook een kans geven, ze moeten toch ooit die ervaring op doen, als je ze thuis houd krijgen ze die ervaring nooit. Ook zie ik liever die 2 meiden in de ring dan sven, en ik denk dat ze dat internationaal ook wel zullen vinden, de paarden van imke en marlies vind ik trouwens zowizo ook aangenamer om in de ring te zien
Shanna16 schreef:Goh, dat klinkt bekend. Ik ben het hier ook mee eens. Ongeacht het feit dat Sven wel of niet gaat scoren, daarvoor heb ik er te weinig verstand van. Iig, op dat niveau. Ik weet wel dat het belangrijk is dat de jongeren ook ervaring op doen. Je kunt het een beetje (juist, een beetje) vergelijken met onze ponyclub. In het verenigingskampioenschap een vrij hoge reputatie. Nu hebben we een nieuwe instructrice, en begin je gewoon weer van voor af aan. Geef de jongeren een kans, dat is de toekomst.
Wat dat betreft sluit ik me dus ook aan bij Danielle.
DaniellevA schreef:Wat zeg ik dan wat niet op waarheid berust????Over dat ze hem in Duitsland niet moeten???Ga maar navraag doen,kom je er ook achter!!!
Meer zeg ik er niet over,ieder zijn eigen mening toch.Maar zoals zo vaak word de waarheid niet gerepecteerd,ik zal voortaan me mond houden.