Kleintje schreef:Ik ga straks wel ff kijken
hé misschien dat ik je dan wel tegen kom, ik moet jureren in ring 3 moet er om 16.00 zijn.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Cinzano schreef:Kleintje.... jou nog wel gesproken maar slechts heel kort, je eerste proef heb ik een klein stukje van gezien en dat zag er zeer goed uit
We spreken snel eens wat af!! Groetjes
Fitzroy schreef:Gefeliciteerd met je wp, maar bij 3 x fout rijden word je uitgesloten![]()
Is dat niet gebeurd?
) te laat met lezen en moest ik dus bij F van had veranderen en op X in stap en vervolgens weer bij H in draf.
) Toen ben ik zelf maar van hand gaan veranderen... heb mijn paard stil gezet op de X hoorde toen ineens dat ik moest stappen..... heb dus daarna gewoon doorgestapt en vervolgens bij de H weer aangedraafd....

Fitzroy schreef:Gefeliciteerd met je wp, maar bij 3 x fout rijden word je uitgesloten![]()
)gijsenkim schreef:Ueh ik heb een aantal bokkers gemist bij mn winkel ............... text en uitleg svp![]()
![]()
![]()
) ik had dus geen idee dat jij dat was
Volgende keer zal ik even stoppen
....had ik al verteld dat ik er ook nog eens overgedroomt heb hahaha...Tis altijd iets waar ik zo bang voor ben dat ik een regel vergeet....het moest een keer gebeuren helaas...Torry!
maggieconan schreef:Tis altijd iets waar ik zo bang voor ben dat ik een regel vergeet....het moest een keer gebeuren helaas...Torry!