Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
alexandra15 schreef:132 was mijn laagste, terwijl het voor mijn gevoel nog goed ging! MAar ik had mevrouw Staal en zij is zo streng, echt niet normaal gewoon. Ze zei: Op zich wel mooi gereden maar paard loopt tegen de teugel. Echt heel banketstaaflig vind ik het, als je alleen daarom zulke dramatische punten geeft. Ik bedoel, als het paard niet aan de teugel loopt maar je figuren zijn wel netjes, dan moet je toch nog 150 ofzo kunnen halen. Ik begrijp dat ze me geen wp had hoeven geven, maar dat is wel heel erg laag!
Uums schreef:Dan zit het zeker in de naam! Mits het niet dezelfde mevrouw Staal is, althans. Mrs. Staal die in Groningen jureert, geeft niet zo zeer heel lage punten, maar is wel heel streng. Een clubgenootje van mij reed bij de pony`s eens in een outfit die afweek van de gangbare, maar volgens het KNHS wel mocht (want goedgekeurd door onze vereniging ofzo). Staal heeft haar toen bij de prijsuitreiking in de kantine, tussen alle ruiters en ouders, onwijs afgebekt. Het meisje was zestien en superonzeker. Ze is huilend naar de trailer gerend toen.