2e Obs. Olympische Spelen Kootwijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 08:54

hoho schreef:
hahahaha wel grappig weer dat ik niet de enigste ben die er over denkt dat mensen uit het a kader mischien iets minder hun eigen mening moeten uiten. Ik ZEG TROUWENS NIET DAT ZE GEEN EIGEN MENING MAG HEBBEN!!!!!! MAAR DAT ZE HEM NIET ZO IN HET OPENBAAR MOET UITEN BEPAALDE DINGEN EN DAT DOET BIBI TE VAAK DENK IK EN VELE ANDEREN UIT DE SPORT DENKEN DAT OOK. verder vind ik je wel goed gaan bibi de laatste tijd en nu ga ik ook weer on topic.

Leuk dat je ook weer terug bent Hoho Haha!

Heb er nog nooit iets over gehoord van 'de echte mensen' dus ik ga lekker zo door!

Ben er wel trots op dat ik voor mijn mening uit kom, als ik anoniem zou blijven voel ik me ook zo laf....

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 08:59

Verstoppertje spelen kan iedereen, maar jezelf zijn...?

Kijk maar uit Nistria, Big Brother is watching you Tong uitsteken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:04

Precies, makkelijk hoor kommentaar leveren en anoniem bijven......... soort van kinderachtig eigenlijk wel. Eigenlijk gek he, dat volwassen mensen zich zo gedragen Haha!

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:47

'' EN VELE ANDERE UIT DE SPORT OOK'' val ik daaronder??? Haha! ach ik doe toch voor spek en bonen mee want ik was het toch altijd net niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:51

gijsenkim"]
[quote="Tyrza schreef:
Ik ben natuurlijk zooo goed dat ik meteen eerste zou worden zondag Tong uitsteken

Nee, geintje. Ben vorige week vrijdag van een paard afgekletterd en heb daar geneusde billen, benen en een hersenschudding aan overgehouden.

Heb dus de hele week nog geen fatsoenlijk paard kunnen longeren, laat staat rijden. Ik skip Kootwijk dus maar Haha!

In 1 dag een kür maken, ala, maar in 1 dag voorbereiden op een GP proef...? Haha!

en je hebt nog wel ingebouwde airbags Haha! Haha! Haha! Haha!

Kon het niet laten Haha!
[/quote]
Niet op haar hoofd helaas Scheve mond.

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:04

hoho Als er maar geen SCHADUW is daar in kootwijk,dat zou zonde zijn,ik wil wel dat het zonnetje er is dan zijn alle mensen en paarden blij. Haha! Knipoog

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 16:15

hoho schreef:
NU GAAN JULLIE WEER DENKEN DAT AUTODROPJE EN IK BIJ ELKAAR HOREN. DAT IS NIET ZO en verder ben ik het wel vaak met hem eens. jullie worden er alleen gek van dat we anoniem blijven en jullie komen er toch niet achter wie ik ben en ook niet wie autodropje is denk ik(maar ben wel benieuwd hoor)

Waar je me spot ga je mee naar bed kent u dat gezegde? Schijnheilig

En Autodropje een hem??Hij profileerde zich toch als vrouw Verward

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:17

Extreme make-overs zijn wel HOT op het moment Tong uitsteken

Krackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:09

Tyrza schreef:
Ik gun de rest uiteraard een eerlijke competitie, daarom heb ik mijzelf maar afgemeld Tong uitsteken

Heeft de rest ook weer kans op die felbegeerde eerste plaats Haha!

Jammer dat je niet mee doet ,anders had je natuurlijk Haha! eraf gereden
haha

Krackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:13

Franske schreef:
Extreme make-overs zijn wel HOT op het moment Tong uitsteken
Heb ook een ezel kan ik die ook in ruilen
En die heet HOHO Clown

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:01

hee ja sorry zoals iedereen door heeft gehad heb ik een tijdje niet gereageerd. Maar ben nu weer volop actief alleen zullen we weer on topic blijven ik heb alles bij gehouden. alleen wist ik zelf niet eens of auto dropje een man of een vrouw was. En blij ik ben wel blij waarom zou ik niet blij zijn omdat iemand op bokt iets on aardigs heeft gezegd. Nou sorry laat me dag echt niet verpesten door een paar meisjes van 14 en 15 (op een paar uitzonderingen) iedere keer als ik ergens op reageer en ik kijk in diegene zijn profiel, zie ik dat het een 14 of 15 jarige is (zoals bijv. pesoa) hahahahahahahah ok maar vanaf nu zal ik weer gaan ho ho en want volgens mijn vind niet iedereen mijn aardig meer op een paar na

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:04

Trouwens wel een beetje triest dat jullie zo graag willen weten wie ik ben wat maakt dat nou uit. Het gaat er toch om wat ik zeg (niet dat jullie dat nuttig vinden) en dan kunnen jullie van die opmerkingen geven omdat ik niet zeg wie ik ben, maar degene die het kinderachtigst zijn, zijn degene die er zo over zeuren en niet degene die niet wil zeggen wie hij is dus please grow up!!!!!!!!!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:42

hoho schreef:
Trouwens wel een beetje triest dat jullie zo graag willen weten wie ik ben wat maakt dat nou uit. Het gaat er toch om wat ik zeg (niet dat jullie dat nuttig vinden)

Er zijn hier op bokt een paar (?) mensen die vooral op dit forum de boel een beetje zitten te stangen, de rest van de bokkers komt er gewoon open voor uit wie ze zijn, die zijn het eerlijkst denk ik.
Als jij zo graag je mening wilt geven (net als wij), waarom niet gewoon open je naam zeggen? Waar ben je bang voor?

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:45

Ik ben t met je eens Bettine.. Allemaal hier mensen af gaan kraken, en dan niet open je naam durven te zeggen! beetje flauw hoor

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 22:35

Erg achterbaks inderdaad Lachen

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 22:36

we dwaalen volgens mij af van het onderwerp! we gaat er naar toe om te kijken?

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 00:52

En als ik zeg wie ik ben?????
Wat hebben jullie er dan aan?????
Ga je dan met een beeld naar me kijken hou op met deze kinderachtige theorie ik sta overal voor open als persoon en niet om mijn naam!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 01:11

hoho schreef:
Ga je dan met een beeld naar me kijken hou op met deze kinderachtige theorie ik sta overal voor open als persoon en niet om mijn naam!

Het boeit mij ook niet wie je wel of niet bent,maar ik vind het toch fijn (staat ook eerlijker,staat nu zo van stiekum reageren niemand weet wie ik ben) als die gene het lef heeft om ze naam te zeggen,vooral voor gene waar je een bepaalde mening over heb.Maar hou het lekker voor je want als persoon ben je niks waard en stel je niks voor anders had je trots op je naam geweest.Fijne nacht nog Knipoog

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 11:07

gaat iemand nog naar kootwijk dit weekend om te kijken?

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 11:21

DaniellevA"]
[quote="hoho schreef:

Het boeit mij ook niet wie je wel of niet bent,maar ik vind het toch fijn (staat ook eerlijker,staat nu zo van stiekum reageren niemand weet wie ik ben) als die gene het lef heeft om ze naam te zeggen,vooral voor gene waar je een bepaalde mening over heb.Maar hou het lekker voor je want als persoon ben je niks waard en stel je niks voor anders had je trots op je naam geweest.Fijne nacht nog Knipoog
[/quote]
Amen.

En ja, ik ben er ook zondag Lachen

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 12:43

joke20 schreef:
gaat iemand nog naar kootwijk dit weekend om te kijken?

Ik ben er ook morgen

Jammer Tyrza dat je je hebt afgemeld, had jullie graag zien rijden.
Sterkte met je blessure.

MorLor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 13:01

Nog even over die start volgorde (is dat on-topic??).. Volgens mij worden de A-en B-kader leden altijd in de laatste groep geplaatst en wordt er vanaf daar geloot. Dat was /is (??) Verward bij de junioren en YR vaak ook het geval.. Behalve als de groep klein is en er iemand meerdere paarden start..
Nu ik dit aan het typen ben,bedenk ik me dat Bibi pas als eerste moest starten?? Damn(jippie geen censuur!! Knipoog ).. Heel mn theorie naar de knoppen.. Maar toch (eigenwijs!!!) denk ik dat het zo gaat.. Haha!

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:15

Morlor,

Dat is juist en dat hoort naar mijn mening ook zo te zijn. 32 (goede !) küren kijken vind ik niet erg, maar 32 x diezelfde GrandPrix aanschouwen is een opgave zelfs voor mij (daarom hebben we al een verkorte GP en denk ik dat de GPS helemaal gaat verdwijnen). Dus nu kan ik lekker om bijvoorbeeld 16.00 uur naar een wedstrijd gaan en heb ik om 17.00 uur alle combinaties die mij interesseren gezien, en ben ik niet de hele dag kwijt.

Het verhaal betreffende Nistria. Ik begreep van mijn nichtje Wendy Fokker dat je als kaderlid een convenant moet tekenen waarin je accoord gaat met het feit dat je geen zaken omtrent andere kader-leden, publiekelijk, naar buiten mag brengen. Misschien wordt hier op gedoeld.

Theo

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:15

DaniellevA schreef:

OK dan! OK dan!
Had t zelf niet beter kunnen zeggen, super geschreven!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:25

Horsedances"]

Het verhaal betreffende Nistria. Ik begreep van mijn nichtje Wendy Fokker dat je als kaderlid een convenant moet tekenen waarin je accoord gaat met het feit dat je geen zaken omtrent andere kader-leden, publiekelijk, naar buiten mag brengen. Misschien wordt hier op gedoeld.
Theo
[/quote]

En dus mag ze haar eigen mening over een bepaalde uitslag niet geven???

Dat lijkt me toch heel wat anders dan zaken over andere kader-leden bekend maken!!

[quote="Patrickpaard"]
[quote="Nistria schreef:

Bij de wereldbeker finale vond ik (en vele anderen) Edward ook beter!

Heb jij niets moeten ondertekenen toen je A-kader lid werd ?

Patrick
[/quote]
Laatst bijgewerkt door fokfanaat op 05-06-04 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt