Starttijden Achterhoekse Paardendagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 21:39

Gevonden, dat had ik gelijk al gedaan Haha!

En ja, goed nieuws. Ik heb jou paardje gezien, dus jou ook Haha!
Jeuj, weer een meeting
Nu morgen Bibi nog Knipoog

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 21:42

klopt!! en ik moet ook rijden 13:20 ponies observatie!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 22:02

Heb je me echt gezien? Ben je op het enduranceterrein geweest? Wat vond je ervan? Wij wilden eigenlijk nog wel even naar wat andere disciplines gaan kijken, maar dat is er niet meer van gekomen.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:56

nou ik had er echt heel veel zin in.. maar gister toen ik een jong paard ging bijrijden.. ik ging er nog maar net op zitten en hij begon te steigeren.. hij gooide zich zo achterover het paard kwam dus boven op mij. nou ik kon me dus helemaal niet meer bewegen wij naar de dokter heen.. heb ik een gekneust staatbotje of hoe je dat ook noemt.. en paar gekneusde ribben.. nou ik kon dus mooi niet mee doen met zelhem.. mooi balen.. maar i moest om 3uur en 4uur. maar volgend jaar maar beter.. en hoe is het jullie gegaan in de dressuur enzo?

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 17:22

ik had 60% maar dat was een beetje laag... mja.. had iig 60% dat is opzich wel leuk!!

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 17:41

Ik heb even mn record verbroken in de landenproef; was 2e met 69,2% Bloos
Individuele proef was ik 4e met bijna 65%

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:33

Nistria schreef:
Ik heb even mn record verbroken in de landenproef; was 2e met 69,2% Bloos
Individuele proef was ik 4e met bijna 65%

Dat wist ik lekker dat wist ik lekker Haha!

Super gereden hoor Bibi, jammer dat ik het niet heb kunnen zien Verdrietig

Ach, de meeting was iig wél gezellig Tong uitsteken

Citaat:
Heb je me echt gezien? Ben je op het enduranceterrein geweest? Wat vond je ervan? Wij wilden eigenlijk nog wel even naar wat andere disciplines gaan kijken, maar dat is er niet meer van gekomen.

Ja, ik weet heel zeker dat ik jou paardje gezien heb, dus jou ook. In welke klasse heb je gestart nu dan? Ik heb nl. alle mensen van klasse II zien finishen Schijnheilig Groot aantal klasse III ook, en ook bijna iedereen van klasse I

Denk dat dit wel aangeeft dat ik me zeer zeker op het endurance-terrein heb bevonden.
Was een zeer wijze les, gezien het feit ik werkelijk 0,0 afwist van Endurance Tong uitsteken

Lijkt me heel leuk om te doen, maar Boas is er niet het soort pony voor. Te kijkerig, buiten.

Mijn eigen uitslagen van vandaag kun je vinden hier op wedstrijden, ook staat er nog een verslag van Bibi en Nistria. Beiden met foto's!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:08

Ret was deze keer ook best kijkerig buiten. In het bos niet (daar loopt hij bijna dagelijks) maar tussen de weilanden wel. Best vermoeiend. Clown

Leuk dat je zoveel mensen hebt zien finishen! Ik reed in klasse 2, ik finishte vlak achter twee mensen met pony's van klasse 1. Lekker relaxed in stap over de finishlijn. Haha!

Mijn verslag (met foto's) staat hier: [WD] Zelhem - rustig ritje met blauw resultaat!

En felicitaties voor iedereen die mooie resultaten heeft weten neer te zetten, netjes gedaan! OK dan!

toek

Re: Starttijden Achterhoekse Paardendagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 20:49

weet iemand de site van de achterhoekse paardendagen? ik word nl niet echt wijser ervan! ik wil gewoon info over de paardendagen. hoe je je moet inschrijven, welke klasses er rijden, ed. ik heb hier nog niet echt verstand van maarja moet alles een x leren