Te grote oorringen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 13:13

biepp schreef:
Ik heb ook een keer een 6 voor verzorging gehad vanwege mijn lippiercing (zo'n heel klein knopje onder mijn lip).
(nu ik weer in de B ga beginnen heb ik 'm daar maar uitgehaald Knipoog)
En mijn vriendin een keer een 5!! omdat ze een knopje in haar neus had.

Dat vind ik helemaal onzin! Puh Haha!

Ploeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:27

Melissamanda schreef:
Laatst zag ik ook een meisje dik onder de make-up, van die grote dikke gouden oorbellen in echt heel lelijk.

Ja.. aman.. die heb ik ook gezien.. tog dat ene meisje met dat bruine vosje... met die dikke kont.. Bloos niet lelijk bedoeld

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:36

tesstacey"]
[quote="Melissamanda schreef:
Laatst zag ik ook een meisje dik onder de make-up, van die grote dikke gouden oorbellen in echt heel lelijk.

Ja.. aman.. die heb ik ook gezien.. tog dat ene meisje met dat bruine vosje... met die dikke kont.. Bloos niet lelijk bedoeld
[/quote]

Ja die zag er echt niet uit. En ze zat iedereen echt heel arrogant aan te kijken..

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 08:41

LadyLuna schreef:
Ik draag nooit oorbellen tijdens een wedstrijd.. Knipoog

nee ik ook niet, het is geen SCHOONHEIDSwedstrijd Haha! , dat denken sommige mensen wel, hoe die opgemaakt en wel op hun paard zitten is niet te geloven! We zijn gewoon met paardrijden bezig hoor!!!

_Winnetou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:32

Ik draag nooit oorbellen tijdens het rijden want ik ben een keer goed gevalleen met mijn oor op een balk en toen is de achterkant van de oorbel in mijn vel blijven hangen en uitgescheurd.... Boos!
dus zonder oorbellen ist wel veiliger.... *LOL*
Ma int dagelijks leven heb ik wel grote oorbellen in..
greets angela

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:11

Ik moet eerlijk bekennen dat ik een paar keer met oorbellen gereden heb. Bloos Ik had het pas in de gaten toen ze vast zaten aan het bandje van mijn cap. Ik heb ze toen tijdens het rijden gelijk uit gegaan.

Van die grote opvallende oorbellen vind ik geen gezicht tijdens het rijden, en ik kan aan de ene kant wel begrijpen dat je er op 'afgerekend' bent. Ik neem aan dat je ook niet met een grote ketting over je wedstrijdtenue rijdt, dat is ook geen gezicht.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:53

je mag officieel niet met sieraden rijden... Dus kan me heel goed voorstellen dat je erop afgerekend bent...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:58

teveel make-up en te grote oorbellen zijn gewoon geen gezicht in een dressuurproef
veel mensen dragen ook dikke lippenstift enzo.. gadverdamme, geen porum, t gaat om het paard!!
mooi wat subtiele make-up en de haren mooi weggewerkt vind ik mooi zat ...

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:19

Citaat:
kimmy Geplaatst: 12-05-04 11:53 Onderwerp:

je mag officieel niet met sieraden rijden... Dus kan me heel goed voorstellen dat je erop afgerekend bent...

--------------------------------------------------------------------------------

maar kimmy, zoals anky ofzow, die rijden ook vaak/altijd met van die kleine knopjes.

vaak worden kleine paareltjes wel goed gevonden. ik vind dat de verzorging over het geheel gaat, paard, proef én de ruiter. daarbij vind ik ook horen dat je er dan goed uit moet zien. ik draag zelf altijd oorbellen. dan wel die kleintjes, die niet hangen, maar gewoon vastzitten op je oor, dat is gewoon chique! en een beetje make-up is dan ook wel mooi aanvullend, maar hoeft natuurlijk niet, en hele plakaten ook niet!!

naja, eigen keus vind ik. groetjes

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:20

nou, dat quoten snap ik dus niet Verward , dat onderste stukje is van mij *LOL*

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:49

Ik ben ook tegen het te 'lellebellerig' te paard zitten (om mijn vader eens te citeren). Maar, toegegeven: Door een subtiel laagje make-up (geen pancake, poeder, lagen lippenstift en mega-oogschaduw, maar subtiel aangezette ogen), kun je je als amazone wel net iets sprekender presenteren. Een jury zit gewoon een behoorlijk eind van de ruiter af, dus het is heel goed om het plaatje iets te beïnvloeden door je ogen aan te zetten.

KazimirOrryS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 17:55

crossmonster schreef:
mooi wat subtiele make-up en de haren mooi weggewerkt vind ik mooi zat ...

Dit vind ik ook! Zelf heb ik wel oorbellen in. Het zijn ringetjes wel van goud ofzo maar dat zie je ook haast niet. Ik ben hier voor zover ik weet nog nooit op afgerekend dus het zal ook niet zo storend zijn denk ik Haha! .

Camelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:18

Paardrijden is geen modeshow, ik vind dat je er gewoon netjes en verzorgd uit moet zien, maar niet met overderven veel make-up en al helemaal niet van die grote oorbellen.Ik ben het helemaal met Uums eens!!!!:)

lovesfjords

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:17

Zelf heb ik altijd knopjes in als ik met paarden bezig ben..uitgewoonte... OK dan!
en ik snap denk ik de jury wel een beetje.. Knipoog

peggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:34

ik vind het zo onnodig al die toeters en bellen extra om er zo gezegt beter uit te zien. geeft alleen maar nadelen. en beter rijden doe je er toch niet door. ik heb wel het idee dat het bij dressuurruiters (lees amazones) een stuk erger is als bij de springers. en dat het een beetje plaats gevoelig is. hier in de buurt (rotterdam en den haag) zie ik het vrij veel terwijl ik het in t noorden en oosten bijna niet zie (of heb ik wat aan mn ogen Knipoog )

officieel mag het niet dus reglementair gezien heb je geluk dat je nog mocht starten maar ik vind het gezeur. laat iedereen dat voor zich weten.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:37

Gewoon knopjes of kleine ringetjes vind ik wel kunnen, maar ringen van 3 cm doorsnee dus echt niet. Ik vind het niet zo raar dat er wat van gezegd wordt.

HorseyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:39

normaal draag ik altijd wel grote ringen, maar als ik ga paardrijden niet.. en zeker niet als ik een wedstrijd heb.,. ik vind het er bij een wedstreijd ook niet zo netjes uitzien.. en ik vind het ook zoiezo niet zo lekker rijden

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:26

Sorry, maar ik vind het ook geen porum als je van die meiden ziet die er bijlopen alsof ze regelrecht uit de kroeg komen. Bescheiden make upje oke, maar een laag plamuur en ogen zo blauw als t maar kan dat is toch geen porum op een ws met (vieze Knipoog) paarden. Net als megagrote oorringen!