WB Düsseldorf: Anky 1 en Edward 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 00:46

Ook in dat geval denk ik dat Anky met een heel fijn gevoel aan de kür zal beginnen zondag. Vandaag eerste worden geeft toch een beetje een mentale voorsprong op de volgers, hoop ik voor haar Lachen.

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 00:50

Ja hoop het ook dat ze de kur wint!! Fritzroy hoe kun jij in godsnaam jury zijn geworden als er eentje kan piaferen is het Salinero en dan ga jij commentaar geven op zijn piaffe!!!!! die maar een klein stukje in beeld is geweest het gaat ook om de overgangen hoor. niet alleen om de piaffe maar ja jij wordt vast geen GP jury lid. ik vond het wel heel mooi om te zien. En hoop dat de nederlanders goed voor blijven en dat marlies en sven nog iets beter rijden dat die qua plaatsing er ook iets beter voor staan

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 00:52

Lovely schreef:
Ook in dat geval denk ik dat Anky met een heel fijn gevoel aan de kür zal beginnen zondag. Vandaag eerste worden geeft toch een beetje een mentale voorsprong op de volgers, hoop ik voor haar Lachen.

Of juist niet natuurlijk Haha!

Hoe zou het trouwens met de zenuwen van Ed zijn? onder controle?! ook voor hem mentaal goed dit, net voor de OS

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 00:52

Jij maakt hier lekker vrienden he, hoho?
Mijn persoonlijke mening is dat ik Salinero geen verpletterende indruk vond maken van die 20 seconden die ik zag.
Moet ik dan helemaal ondersteboven zijn van dat stukje? Nope, doe mij Lingh maar, dat vind ik persoonlijk een veel beter paard.

En daar voeg ik nog aan toe dat dressuursport nu eenmaal een jurysport is en niet vrij van persoonlijke smaak Tong uitsteken
Als je werkelijk zo goed bent, zou je die ervaring inmiddels toch moeten hebben Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 00:59

hoho schreef:
Ja hoop het ook dat ze de kur wint!! Fritzroy hoe kun jij in godsnaam jury zijn geworden als er eentje kan piaferen is het Salinero en dan ga jij commentaar geven op zijn piaffe!!!!! die maar een klein stukje in beeld is geweest het gaat ook om de overgangen hoor. niet alleen om de piaffe maar ja jij wordt vast geen GP jury lid. ik vond het wel heel mooi om te zien. En hoop dat de nederlanders goed voor blijven en dat marlies en sven nog iets beter rijden dat die qua plaatsing er ook iets beter voor staan

Leestekens zouden erg prettig zijn! Daarnaast piaffeert Salinero met zijn sprongen naar de staart. Zo zie ik niet graag een paard piafferen. Verder valt het mij op dat jij erg onbeschoft bent in je berichten. Ik erger mij daar al enige tijd aan. Zou je misschien wat vriendelijker kunnen wezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 01:02

Salinero piaffeert ook breed.

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 01:02

Ik ben hier niet om vrienden te maken en ik praat al helemaal niet in iemand zijn straatje mee ik praat de mensen mee waar ik het ook echt mee eens ben en ja dat van lingh of salinero ik vind ze beide goed en zullen ook zeker wel mee gaan naar de OS als ze heel blijven. Maar wie beter is dat is een kwestie van smaak denk persoonlijk dat ik salinero meer voor het GP werk geschikt vind terwijl lingh al aardig bevestigd wordt en zekerder wordt in de GP proef!!!!!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 01:03

Tussen vrienden maken en mensen beledigen zit nog wel een ietsie-pietsie verschil, hoho.
En om mensen te gaan veroordelen om hun persoonlijke smaak vind ik veel te ver gaan.

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 01:08

Ik zeg niks over iemands zijn smaak, en mijn excuses voor het beledigen als dat zo overkwam. Hij piaffeert breedt hij krijgt niet voor niks negens hoor voor zijn piaffe en passage en dat nog wel bij internationale juryleden waar 5 jury s zitten dus deze discussie hoeven we wat mijn betreft niet te volgen.

[edit]Caps lock verwijderd en een beledigende opmerking, Jantien [/edit]

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:00

Pff je wil wel graag gelijk hebben he.... doe eens rustig aan man...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:42

Natuurlijk is er wel kritiek te leveren op Anky en Salinero, kritiek kun je leveren op alle combinaties die je ziet. Salinero is een paard met grote capaciteiten en deze combinatie heeft nog enorm veel groei-potentieel. Verder vind ik het absoluut klasse dan een Anky keer op keer met verschillende paarden de eerste plaats weet in te nemen. Daarmeee bewijst ze dat ze een vak-vrouw is en dat haar successen niet enkel zijn gebaseerd op de combinatie Anky-Bonfire.

Lingh is ook een fantastisch goed paard maar vlak dan ook de kwaliteiten van Edward niet uit. Dit paard is door hem zelf opgeleid tot dit niveau, wat je ziet is het werk van Edward en Lingh als combinatie. En ook Edward heeft bewezen over ongekende kwaliteiten te beschikken omdat hij zich ook met andere paarden keer op keer in de schijnwerpers rijdt.

In plaats van te zoeken naar kritiek op dergelijke combinaties hou ik liever mijn mond en ga ik gewoon puur genieten en helemaal uit mijn dak als ik zie wat deze Nederlandse toppers ons laten zien. Als ik dit allemaal zie dan begin ik al te dromen over de medailles in Athene.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:58

Fitzroy schreef:
Jij maakt hier lekker vrienden he, hoho?
Mijn persoonlijke mening is dat ik Salinero geen verpletterende indruk vond maken van die 20 seconden die ik zag.
Moet ik dan helemaal ondersteboven zijn van dat stukje? Nope, doe mij Lingh maar, dat vind ik persoonlijk een veel beter paard.

En daar voeg ik nog aan toe dat dressuursport nu eenmaal een jurysport is en niet vrij van persoonlijke smaak Tong uitsteken
Als je werkelijk zo goed bent, zou je die ervaring inmiddels toch moeten hebben Knipoog

Helemaal mee eens.
Ik heb Düsseldorf niet op tv gezien moet ik zeggen, maar wel Indoor Brabant, en toen sloeg ik ook niet direct achterover van de proef van Anky. De piaffes en passages zien er nog niet vloeiend uit (net als de wissels) en idd erg breed...
Ik heb, zoals Jippie al zei, erg veel bewondering voor Anky dat ze met verschillende paarden op rij zo goed weet te presteren, er zijn maar weinig mensen die haar dat nadoen!
Ik ga morgen in ieder geval genieten van de dressuur.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:13

Fitzroy schreef:
Tussen vrienden maken en mensen beledigen zit nog wel een ietsie-pietsie verschil, hoho.
En om mensen te gaan veroordelen om hun persoonlijke smaak vind ik veel te ver gaan.

Vind ik ook! Helemaal mee eens!! OK dan!

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:23

10h12 410 BARCLAY II - HANN
Gelding\Chestnut\1992\Brentano II\ Sven ROTHENBERGER (NED)

Hij is al geweest, de uitslag komt zo van hem in:
FEI WORLD CUP DRESSAGE FINAL 2003/2004
Grand Prix Freestyle to Music
B-Final

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:37

Is het nu al op televisie dan

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:37

Ik zit op mijn lap top in de vrachtwagen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:41

LadyLuna schreef:
10h12 410 BARCLAY II - HANN
Gelding\Chestnut\1992\Brentano II\ Sven ROTHENBERGER (NED)

Hij is al geweest, de uitslag komt zo van hem in:
FEI WORLD CUP DRESSAGE FINAL 2003/2004
Grand Prix Freestyle to Music
B-Final

1 410 BARCLAY II - HANN
Gelding\Chestnut\1992\Brentano II\ Sven ROTHENBERGER (NED) 68.00
69.00 69.00
71.50 69.50
71.75 70.50
75.00 69.50
77.75 711.50 71.150

Nog een starter te gaan.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:48

Sven tweede.... jammer Düsseldorf was niet sven zijn concours helaas.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:50

Waar halen jullie dit nu vandaan dan?? Ik heb m op wdr staan, maar was net een heel andere programma op!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:53

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:54

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:55

het word dus nergens live uitgezonden by the way?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:11

W, niet op een van de zender bij mij op de kabel Scheve mond.
De grote finale gaat zo beginnen, hopelijk doet studiosport er nog wat mee.

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:13

Op de WDR wordt de finale live uitgezonden. Begint om 12.30 uur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:19

WDR, dat hebben we hier niet op de kabel. Wie heeft er wel WDR en kan een lekker bakkie koffie zetten? Dan neem ik de taart wel mee, of soesjes, of tompoezen, of appelflappen, ofzo Haha!.