Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lovely schreef:Ook in dat geval denk ik dat Anky met een heel fijn gevoel aan de kür zal beginnen zondag. Vandaag eerste worden geeft toch een beetje een mentale voorsprong op de volgers, hoop ik voor haar.
hoho schreef:Ja hoop het ook dat ze de kur wint!! Fritzroy hoe kun jij in godsnaam jury zijn geworden als er eentje kan piaferen is het Salinero en dan ga jij commentaar geven op zijn piaffe!!!!! die maar een klein stukje in beeld is geweest het gaat ook om de overgangen hoor. niet alleen om de piaffe maar ja jij wordt vast geen GP jury lid. ik vond het wel heel mooi om te zien. En hoop dat de nederlanders goed voor blijven en dat marlies en sven nog iets beter rijden dat die qua plaatsing er ook iets beter voor staan
Fitzroy schreef:Jij maakt hier lekker vrienden he, hoho?
Mijn persoonlijke mening is dat ik Salinero geen verpletterende indruk vond maken van die 20 seconden die ik zag.
Moet ik dan helemaal ondersteboven zijn van dat stukje? Nope, doe mij Lingh maar, dat vind ik persoonlijk een veel beter paard.
En daar voeg ik nog aan toe dat dressuursport nu eenmaal een jurysport is en niet vrij van persoonlijke smaak
Als je werkelijk zo goed bent, zou je die ervaring inmiddels toch moeten hebben
LadyLuna schreef:10h12 410 BARCLAY II - HANN
Gelding\Chestnut\1992\Brentano II\ Sven ROTHENBERGER (NED)
Hij is al geweest, de uitslag komt zo van hem in:
FEI WORLD CUP DRESSAGE FINAL 2003/2004
Grand Prix Freestyle to Music
B-Final