essie79 schreef:Toch blijf ik het een vreemd verhaal vinden, dat de laatste jaren opeens het niveau gedaald zou zijn..
Nou inderdaad.
Wat een berg voorbarige conclusies zeg. Al heb je afgelopen wekend een stel belabberde combinaties gezien, om daarmee heel Drenthe als van 'laag niveau' te bestempelen is wel erg simpel.
Zonder Drenthe nu helemaal op te hemelen ( want idd, zoals al gezegd werd vind iedereen het niveau in zijn eigen regio hoog), er lopen hier gemiddeld genomen veel goede paarden rond en er is toch ook een redelijk grote 'bovenlaag' van (semi) professionele ruiters in de basissport.
Wat me eigenlijk nog het meeste stoort aan je verhaal is de 'beschuldiging' dat er geen enkel paard niet kreupel of regelmatig zou lopen. Nou sorry hoor, maar dat kan ik me echt niet voorstellen.
De jury`s en ruiters hier zijn niet na jouw vertrek uit Drenthe helemaal achtelijk geworden hoor.

Ik kom vaak in Veeningen, (helaas was ik er deze keer niet dus kan ik je niet vragen wàt er dan precies allemaal kreupel liep) dat niet de creme de la creme van de Drentse basis in Veeningen komt starten is duidelijk, maar beweren dat er alleen maar onbespierde, kreupelen en weet ik veel wat voor paarden zouden lopen gaat me echt veel te ver!