Alleen moet ik nog even een wit wedstrijdshirt scoren, want heb namelijk een pastel groen wedstrijdjasje onderweg..

Als het echt warm is start ik zonder jasje, anders probeer ik wel met te starten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendy1987 schreef:Ik vind het zelf ook al snel te heet. Het lastige is alleen dat er bij sommige wedstrijden natuurlijk veel inschrijfgeld gemoeid is, en dat krijg je dan ook niet terug.. Ik snap echt niet dat de KNHS daar niet iets aan kan veranderen..
knhs schreef:een overhemd, dressuurblouse of shirt, overhemden/dressuurblouses/shirts moeten lange of korte
mouwen hebben en een hoge boord of kol.
9. Het dragen van een zomertenue is tijdens outdoorseizoen toegestaan. Dit betekent dat de rij-jas tijdens de
proef mag worden uitgelaten. In plaats van de rij-jas mag dan ook met gilet of bodywarmer worden gereden
onpaard schreef:We zijn wel naar de wedstrijd gegaan. Rustig in de stap los gewerkt en heel kort gedraafd en toen de ring in. Het was warm maar wel te doen. Gelukkig was het dichtbij, nog geen 10 min met de trailer. Ze kwam er wel nat af. Dus thuis lekker onder de slang gezet. Ze doet t goed in de warmte, 198 & 210 punten gehaald. Er zit voorruitgang in dat is het belangrijkste.
Deempjexxx schreef:Dat zijn hele mooie punten onpaard! Niet onverdienstelijk dus in de warmte haha.
Vandaag gestart aangezien het vandaag toch weer ontzettend zou afkoelen. Het is hier op het moment 16 graden daar was ik errrug blij mee![]()
189 punten in de eerste proef en zelfs onze eerste 9 behaald op het halsstrekken
Tweede proef was de motor wat uit 179 punten, had wel een winstpunt verwacht maar goed, volgende keer weer beter.