_lauraaa_ schreef:Silenna schreef:Dit is toch zo ontzettend verdrietig en ronduit walgelijk om te zien. Ongekend dat dit een plek heeft op de OS. Ik geef het een uur of 2 tot Wakker dier of Animal Rights er bovenop zit, en terecht.
Is er geen plek om hierover een officiële klacht in te dienen bij de organisatie van de OS? Of kunnen we geen petitie starten zodat "wij" als paardensport liefhebbers kunnen aangeven dat we dit zelf ook onacceptabel vinden?
Dit is precies mijn gedacht hier over. Zou met liefde een klacht indienen want dit is geen reclame voor de paardensport.
De weigeringen van Annika Schleu heeft ze zelf veroorzaakt. Het paard springt totdat ze hem door ren hindernis heen rijd. Vervolgens is het paard het vertrouwen kwijt en springt niks meer.
Juist, echt ontzettend sneu. Ik zit zelf in het buitenland met vrij belabberd internet helaas, maar mocht iemand een ingang vinden om ergens bij de OS een officiële klacht in te dienen of een petitie hiervoor te starten hoor ik het heeeel graag..