LaDonna75 schreef:Ik was dot topic ook een soort van vergeten…ik rij nog steeds met mijn Dpony tussen de paarden rond. Na een blessure zijn we weer aan het opbouwen, hopelijk kunnen we in maart weer starten. L1 zijn we inmiddels.
Indoor show
[ [url=m/tYp1qy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op de show outdoor, kampioen!
[ [url=m/0osnmR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtig dier heb je daar zeg! Mag ik vragen waarom je zo kort zit met je benen, of is dat precies een moment die op de foto is gekomen?
Binkie_Eline schreef:Ik kom me ook melden!
Ik word dit jaar 19 en moet dus met mijn pony tussen de paarden starten. Pony heb ik nu 1,5 jaar, toendertijd wel getwijfeld of ik niet beter een paard kon kopen want ik moest toch bijna tussen de paarden gaan starten. Maar ik ben zelf ook niet zo groot (1.59cm) en grote paarden zijn toch minder aan mij besteed.
In maart ga ik mijn eerste officiele dressuurwedstrijd rijden. Mijn pony is 1.53cm, een kleine E-pony dus. We gaan lekker in de B beginnen en we zien wel waar we komen!
[ [url=m/UbNz30.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk! Dat doel heb ik ook al gooit het weer nu wel roet in het eten 
Anders stellen we het nog maar een mandje uit, geen haast. Eerst goed, dan eropuit
maar ik heb er wel zin in
Rudi is nu een kleine 1,52m maar nog wel groeiende, hij is nu 4,5 jaar oud. Hij staat momenteel ook weer heel erg overbouwd dus ik gok dat er nog wel een paar cm's bijkomen. Ik ben zelf 1,69m maar Ruud is breed (blijft toch een quarter hè
) dus ik pas er prima op.
Ik wilde een paar foto's toevoegen maar de upload werkt niet mee