Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CGJ12 schreef:Deze regeling bestaat al zowat een jaar!
Lezen jullie wel eens een wedstrijdreglement ?????
En kom me nu niet aan met : "die heb ik niet", want dat ding staat al zowat een jaar op internet.
Lielle schreef:Ik heb het niet helemaal zo gemaild, iets beknoptermaar ik kan het niet helderder uitleggen
Het is ook vrij complex dat lukt niet in Jip en Janneke taal. Alhoewel
het sprookje van Jip, Janneke en Pluto.
Jip krijgt van oma een nieuwe pony, Pluto. Jip heeft vroeger ook al gereden en dat deed hij heel goed. Hij reed namelijk z2 en was de laatste keer 3e met 180 punten. Met Pluto begint hij gewoon weer aan het begin in de B want Pluto is nog nooit op een wedstrijd geweestPluto vind het ook superspannend maar hij doet het hardstikke goed en wint met 169 punten. De volgende keer moet Jip van mama L1 starten, anders is het niet eerlijk. Pluto is weer heel lief en ze worden op 31 maart 2e met 164 punten.
Op 1 april wil Janneke ook meedoen. Zij was nog veel beter dan Jip, toen hij 3e was in het Z2 was zij 1e met Kwik en 2e met Kwak, met 195 en 190 punten. Omdat Pluto nu al ervairng heeft begint ze meteen in het M1. Pluto weet nu helemaal hoe het moet en ze worden 4e met 170 punten. De keer daarop starten ze M2 en Janneke is helemaal blij met haar 158 punten.
Lieve juf van de KNHS: mag Jip nou meteen m1 gaan starten?
CGJ12 schreef:Deze regeling bestaat al zowat een jaar!
Lezen jullie wel eens een wedstrijdreglement ?????
En kom me nu niet aan met : "die heb ik niet", want dat ding staat al zowat een jaar op internet.
Lielle schreef:maar jouw argument "als het een nieuwe combinatie zou zijn, was het zelfs verplicht" gaat natuurlijk al heel veel jaren meer op, en is in al die jaren nooit toegestaan geweest. Ik geef meteen toe dat ik het ook nooit heb nagevraagd, maar aangezien versneld promoveren niet mocht, lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat mijn casus wel had gemogen![]()
CGJ12"]
[quote="Lielle schreef:maar jouw argument "als het een nieuwe combinatie zou zijn, was het zelfs verplicht" gaat natuurlijk al heel veel jaren meer op, en is in al die jaren nooit toegestaan geweest. Ik geef meteen toe dat ik het ook nooit heb nagevraagd, maar aangezien versneld promoveren niet mocht, lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat mijn casus wel had gemogen![]()
knhs mailtje schreef:Naar aanleiding van uw vraag n.a.v. versnelde promotie kan ik u het
volgende meedelen.
U moet het zo zien, er moet altijd gestart worden in de hoogst
gemeenschappelijke klasse. Eenmaal gestart, dan tel die stand, ook als
het paard door een andere ruiter hoger wordt uitgebracht.
Als de persoonlijke stand van de ruiter hoger is dan de
gemeenschappelijke klasse van de combinatie, dan geeft dat recht tot
versnelde promotie.