Kwam gister toevallig een poster tegen in Griffioen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Uums"]
[quote="Death_Squad schreef:Je kan je paard wel meenemen, maar dan kan je er niet op starten, maar meenemen mag altid hoor
Calippo, ik kom zaterdagavond even langs voor t feestje
Ik heb ook jarenlang met mijn eigen paard normale wedstrijden gereden en ik kan zeggen dat het bij de studenten wel een stuk minder haat en nijd is!! En verder ook redelijk eerlijk.. Als je een brak paard hebt dan is het wat lastiger,maar er zijn er altijd nog 2 die hetzelfde probleem hebben en wie dan de minst brakke proef weet te produceren is door naar de volgende ronde
!! En de Nederlanders zijn de laatste tijd enorm succesvol!! Over die feesten: het is supergezellig en echt aan te raden,maar als je om 8 uur 's avonds naar bed wil is er ook niemand die je zal tegenhouden!! En mocht je een brak paard hebben(zie hiervoor) dan merkt niemand het als je zelf ook een beetje brak bent.... Er lopen trouwens ook hele goeie paarden mee!! In de 1e rondes zijn het meestal nog de wat jongere dieren, maar pas in Duitsland liep er in de finale een inter 1 paard mee en komende week in Zwitserland (waar ik ook naartoe ga..bibberbibber..ben nu al nerveus)is de finale ook inter 1. Dus conclusie: Als je houdt van gezelligheid,sportiviteit en creativiteit(zowel bij de thema feesten als bij het losrijden-> in 5 min een vreemd paard leren kennen) dan is het zeker aan te raden!!! En ben je echt heel fanatiek dan moet je opschieten,want de selecties voor het WK zijn al begonnen!! Het WK is in november dit jaar in Japan.. (P.S. Zolang ik ook nog een beetje kansen blijf houden voor het WK mogen er zo veel nieuwe mensen bij komen als er willen hehe
)