sorry hoor 
Maar is het incl. dressuurproef en spring parcours! Zo ja, kun je je dan ook alleen opgeven voor zoon cross zonder dressuur en springen???
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

(hoe ver denk je dat Wanroij, Vasse en Ambt-delden voor mij zijn
) gomir schreef:Er is geen officieele cross in Lisse, alleen oefen(indoor dan).
Vorig jaar deden ze steeds kleine groepjes, eerst allemaal een keer, dan de tweede keer. Zat ongeveer 20-30 minuten tussen
Ik snap wel dat je het voor Chaam net even te veel vind hoor Scum![]()
Lisse is voor mij dichtbij in vergelijking met de andere crossen(hoe ver denk je dat Wanroij, Vasse en Ambt-delden voor mij zijn
![]()
)
. Hier in de buurt heb je eigenlijk alleen Ysselsteyn en wat verder Wanroy. En ws is dit ook het laatste jaar dat Ysselsteyn er nog is
.Jammer dat in Belgie de crossen zo zwaar zijn, anders was dat ook een optie. Maarja, je moet er wat voor over hebben he?
Scum"]
[quote="gomir schreef:Er is geen officieele cross in Lisse, alleen oefen(indoor dan).
Vorig jaar deden ze steeds kleine groepjes, eerst allemaal een keer, dan de tweede keer. Zat ongeveer 20-30 minuten tussen
Ik snap wel dat je het voor Chaam net even te veel vind hoor Scum![]()
Lisse is voor mij dichtbij in vergelijking met de andere crossen(hoe ver denk je dat Wanroij, Vasse en Ambt-delden voor mij zijn
![]()
)
. Hier in de buurt heb je eigenlijk alleen Ysselsteyn en wat verder Wanroy. En ws is dit ook het laatste jaar dat Ysselsteyn er nog is
.Jammer dat in Belgie de crossen zo zwaar zijn, anders was dat ook een optie. Maarja, je moet er wat voor over hebben he?
) maar toch! ik wijk niet zo snel uit naar die verre crossen! Nijeberkoop is te doen, verder ben ik wel eens in roden,gorssel en Ede geweest....