Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
L_iek schreef:Voor de mensen die het zich afvragen. Ik was de eerste in de rubriek. De wedstrijd was op de stal waar mijn pony staat dus ik was ook als eerste weer in de kantine. Op het moment dat ik in de kantine kwam en de andere deelnemers er nog niet eens waren bleek de jury al weg te zijn. Toen de prijsuitreiking begon waren nog niet alle deelnemers er.
LBLGypsyCobs schreef:L_iek schreef:Voor de mensen die het zich afvragen. Ik was de eerste in de rubriek. De wedstrijd was op de stal waar mijn pony staat dus ik was ook als eerste weer in de kantine. Op het moment dat ik in de kantine kwam en de andere deelnemers er nog niet eens waren bleek de jury al weg te zijn. Toen de prijsuitreiking begon waren nog niet alle deelnemers er.
Maar dat is gewoon zonde voor alle deelnemers, niemand reed dus winst, dan had het fijn geweest als de jury er nog geweest was om uitleg te geven.
Zoiets kan een mooi leermoment zijn
LBLGypsyCobs schreef:L_iek schreef:Voor de mensen die het zich afvragen. Ik was de eerste in de rubriek. De wedstrijd was op de stal waar mijn pony staat dus ik was ook als eerste weer in de kantine. Op het moment dat ik in de kantine kwam en de andere deelnemers er nog niet eens waren bleek de jury al weg te zijn. Toen de prijsuitreiking begon waren nog niet alle deelnemers er.
Maar dat is gewoon zonde voor alle deelnemers, niemand reed dus winst, dan had het fijn geweest als de jury er nog geweest was om uitleg te geven.
Zoiets kan een mooi leermoment zijn
upendo schreef:Tsja. Dat heb ik hier ook wel eens gehad. Maar het commentaar op mijn protocol klopte volledig met hoe het eruit zag op de film, dus dan was het deelnemersveld niet zo sterk.
Wellicht is dat bij jou dan ook het geval geweest.![]()
Misschien kun je e-mailen.
Of het is gewoon net niet wat een jury wil zien.