Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).
Ik wil in het voorjaar van 2019 het B-debuut maken met mijn nu 3,5 jarige merrie van Ferguson. We hebben inmiddels 2 oefenwedstrijdjes gereden en dat zullen we tot het voorjaar ook een paar keer doen. En mocht ze in het voorjaar nog niet ver genoeg zijn ook geen probleem natuurlijk, we hebben alle tijd

. Heb vorige zomer af en toe een B-wedstrijdje gereden. De bedoeling is om dit jaar wat fanatieker wedstrijden te rijden.
Ze is 3,5 (of per 1 januari 4, net hoe je t bekijkt) Ik heb vorig najaar 3 selectie wedstrijden voor het KFPS en 1 selectie wedstrijd gereden voor de Friese Kampioenschappen. Nog afwachten of ik geselecteerd ben. Ik heb nu 7 winstpunten in de B als het goed is. Elke proef 1 winstpunt (behalve de laatste,toen had ik 2. Ik heb elke keer een startkaart voor één dag aangevraagd aangezien ze jong en drachtig is. Ik heb nog 2 onderlinge wedstrijden staan van de club en evt kampioenschappen mocht ik geselecteerd zijn. Daarna heeft ze vrij en wil ik pas einde 2019 weer starten (met een normale startkaart)

sasika schreef:Iedereen de beste wensen en natuurlijk onwijs veel succes met het starten dit jaar![]()
Over 9 daagjes mogen wij onze debuut maken. Super veel zin in!

. Maar we hebben nog veel werk aan de achterhand te verrichten zodat hij wat sterker gaat worden.
.

Lindor92 schreef:Wij mogen L1 starten!![]()
Had vandaag weer een heel druk en energievol paard. Eenmaal erop was het meteen in draf. Wat een spanning en drukte. Proeven gingen niet heel fijn. Alsnog wel 193 en 196 punten.