Mloui wat ontzettend zuur zeg..
Veel pijn? Hopen dat je snel hersteld!
Hier afgelopen week fijn kunnen trainen. Morgen gaan we weer starten
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
melissa_93 schreef:Nee blijf voorlopig nog wel even Z1 rijden. Ga begin augustus regiokampioenschap in t Z1 starten.
Wel bezig met de wissels, maar blijf dat maar lastig vinden. Het bokken is er nu wel af maar soms rennen of na mijn hulp springen en dan springt ze ze uitelkaar. Enkele keer ook wel een goede.
Wil ze toch thuis wel eerst redelijk bevestigd hebben.
Denk/hoop ergens eind dit jaar.
Ga jij al Z2 [naam]?

rink schreef:Dat omega369 is wel fijn spul, geen gedoe met olie.. maar wel een energiebom.. en een bietenpulp product? Of is hij kieskeurig met eten? En op zich 2 maanden op onbeperkt voordroog 50kg mogen aankomen is ook geen lange periode, wellicht is dat nog wel grwoon de beste optie

viel me nog mee hoe het ging. Mijn paard moet vooral weten wat hij kan verwachten anders snapt hij het niet en slaat dicht. Nu moet ik alleen nog schouderbinnenwaarts ober de ac lijn een keer meepakken en dan zijn we er weer klaar voor
Ik heb een 11 jarige merrie genaamd Ballerina HS ( Santo H x Wolfgang). Teller staat momenteel op Z1 + 8. We zijn nu eerst weer aan het opbouwen. Vorig jaar blessure aan collaterale bandjes heeft drie maanden geduurd, daarna werd ik zelf zwanger dus al met al heeft ze eigenlijk een jaar niet echt iets gedaan. Ze is ook nog drachtig geweest, helaas is dit mislukt. Dus nu zijn we weer bezig om op niveau te komen. Gelukkig pakt ze alles makkelijk en snel op. Ik heb haar als drie jarige gekocht dus inmiddels al 8 jaar in mijn bezit
. Nu hoop ik volgende week de laatste puntjes voor het Z2 te kunnen pakken. We zijn wel bezig met de wissels, ze snapt het nu wel alleen springt ze nogal groot en ze krijgt nog snel spanning. Dus hier gaat nog even tijd in zitten