Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
miss_lizje schreef:Wat is de beweegreden achter deze beslissing?
Voorheen was het echt nog dat bij een x bedrag dus ook een y bedrag aan prijzengeld moet zijn.
Zouden we nu proeven krijgen van 15 euro met als prijs een lintje?
Persoonlijk zou ik het inschrijfgeld als vereniging zijnde wat verlagen. Meer kans dat je de wedstrijd vol heb en mensen die eventueel iets nuttigen aan drankje etc. brengt denk ik meer op dan inschrijfgeld verhoging.
Cobus67 schreef:Ik vind eigenlijk dat hier wel een beetje minachtig richting secretariaten en organiserende verenigingen gesproken wordt. Alsof die zo dom zijn om ineens de inschrijfgelden te verhogen en geen prijs meer weg te geven. Dan krijg je je wedstrijd niet meer vol en dat begrijpt lijkt mij iedereen wel.
Hier veranderd er in ieder geval niets.
JustLizz schreef:miss_lizje schreef:Wat is de beweegreden achter deze beslissing?
Voorheen was het echt nog dat bij een x bedrag dus ook een y bedrag aan prijzengeld moet zijn.
Zouden we nu proeven krijgen van 15 euro met als prijs een lintje?
Persoonlijk zou ik het inschrijfgeld als vereniging zijnde wat verlagen. Meer kans dat je de wedstrijd vol heb en mensen die eventueel iets nuttigen aan drankje etc. brengt denk ik meer op dan inschrijfgeld verhoging.
We komen nu al maar amper uit de kosten met 7 euro per proef voor pony en 10 per proef voor paard.
En het klinkt leuk dat ze dan misschien meer eten/drinken maar die omzet is vaak niet voor de vereniging zelf. Bij ons is die bijvoorbeeld voor de locatie waar wij wedstrijden rijden, dus daar hebben we als vereniging helemaal niets aan.
miss_lizje schreef:4,50 per uur zou ik uitkomen op 27 euro (pauze doorgerekend dus 6x 4,50). Gemiddelde km's heb ik geen idee van, dus heb natte vinger werk even 30 km gepakt. Dan zou er dus ook nog 30 x 0,28 = 8,40 euro bijkomen. Bij 30 km 35,40 euro totaal aan jurykosten excl. drankje, broodje etc.
Dat vind ik persoonlijk best wel mee vallen.
Over de afdracht van de knhs ga ik morgen eens lezen. Vind het best leuke materie om uit te zoeken.
Reken op een paar 100 euro voor een heel weekend.. Of tussen de 25/30 euro per uur
_Marinke_ schreef:Maar huur van locatie is toch niet een standaard iets? Hoe zit het met verenigingen met eigen locatie dan? Berekenen die de kosten door naar onderhoud van de locatie?
_Marinke_ schreef:Maar huur van locatie is toch niet een standaard iets? Hoe zit het met verenigingen met eigen locatie dan? Berekenen die de kosten door naar onderhoud van de locatie?