Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KevaBu schreef:Hallo allemaal,
Ik als wedstrijdsecretaris zal het één en ander uitleggen wat er gebeurd is.
Ten eerste staan geen van beide dames bij ons op stal en zijn ook geen lid van onze vereniging, maar waren beide te gast.
In het juryhokje is iets fout gegaan met de protocols, ik weet helaas nog steeds niet wat precies.
Voor de zekerheid doe ik bij de ingevulde protocols (met naam enz) een blanco protocol voor als er iets mis geschreven wordt.
Na de proeven kreeg ik de protocols terug en zag 3x van de één en één keer van de andere deelneemster.
De jury zat op dat moment nog pauze te houden en ben ik gaan vragen over hoe en wat.
Er was iets fout gegaan werd mij verteld en hebben zij een blanco protocol genomen, maar de verkeerde naam ingevuld.
Ik kreeg de protocols terug, en beide hadden 1 winstpunt.
Tijdens de prijsuitreiking van de L1 was de jury weer aan het jureren, en die zag vanuit het juryhok dat ieder met een oranje rozet naar buiten kwamen.
De jury vroeg, na de proef die op dat moment bezig was, de ringmeester bij zich om te vertellen dat dit volgens haar niet klopte omdat de ene 2X1 wp had en de ander geen wp verdiende.
De jury houdt ook een puntenlijst bij die we na afloop controleren met mijn pnt die naar de KNHS digitaal worden verstuurd, Op dat moment waren beide dames al naar eigen stal terug.
Na een discussie tussen mij en de jury, kon ik niet anders doen dan de punten die de jury noteerde naar de KNHS sturen, dus 2 x 1 wp en 1x 0, en deze fout van de jury/schrijfster maar even moest corrigeren.
Daarom de email verkeer tussen beide dames en de gescande protocollen uitgewisseld.
Wij als LR Zuiderpark kunnen hier totaal niets aan doen en betreuren ten zeerste deze ontwikkeling en we hopen dat Mirjam nog steeds bij ons wilt starten.
Biebz schreef:Ik kan niet duidelijk eruit halen dat die punten bij de eerste proef horen.
Dus TS:
Welke 2 punten horen bij proef 1?
Welke 2 punten horen bij proef 2?
Biebz schreef:Biebz schreef:Ik kan niet duidelijk eruit halen dat die punten bij de eerste proef horen.
Dus TS:
Welke 2 punten horen bij proef 1?
Welke 2 punten horen bij proef 2?
Dus bij dezen nogmaals.
Want wie weet is er wel 1 winst bij proef 1 en 1 winst bij proef 2.
Er is nergens gezegt dat die 2 punten van proef 1 waren?