Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Silly1972 schreef:Ach Ayasha ik heb niet heel veel behoefte aan nog meer discussie, jij hebt het duidelijk nog nooit meegemaakt, maar inmiddels is het ook duidleijk dat meerdere mensen (ja meer dan 2) er wel vervelende ervaringen over de sfeer op een dressuurterrein hebben, dus het ligt niet alleen aan ts.
Dat is het enig wat ik duidelijk wilde maken

Ik veroorzaakte nog eens extra irritatie omdat mijn paard zich mega-populair persoonlijk aan iedereen wilde voorstellen door de 1e 10min luidt in de rondte te brullen voorwaarts stappend, van li naar re kijkend
Na me een paar keer opgelaten te hebben gevoelt en hem dmv gelijk "eraan" probeerde zijn mond te snoeren dacht ik op een gegeven moment, ja daaaaag, zo doe ik dat thuis ook niet en als ik ergens vreemd kwam gaf ik hem gewoon de kans te kijken en te a-klimatiseren, daar wordt mijn paard fijner van, ik ga geen rekening houden met zenuwlijers om me heen, ik houd me verder aan alle bak regels en stel me sociaal op. En tegen de stresskippen zou ik willen zeggen, als je het thuis nog niet bevestigd hebt lijkt het je dan hier een geschikt moment om er in te pompen in 30 min ?! Daar heb ik nou last van, ik verlies mijn concentratie van schoppen, trekken, meppen, klikken om mij heen. Als jij het al spannend vind wees dan allicht een beetje begripvol naar je paard. Maar er zijn gelukkig ook genoeg vriendelijke wedstrijd mensjes
room10 schreef:doet jouw paard en1e 10min luidt in de rondte te brullen
room10 schreef:vind jij irritantklikken om mij heen
. Dat vind ik grappig.
pien_2010 schreef:room10 schreef:doet jouw paard en1e 10min luidt in de rondte te brullenroom10 schreef:vind jij irritantklikken om mij heen. Dat vind ik grappig.
Begrijp me goed, ik vind het prima als jouw paard brult, daar had en heb ik echt geen last van en hou hooguit mijn merrie uit zijn buurt (tenminste als het een hengst blijkt te zijn, wat ik eventjes zal checken) en als een ander klikt om haar paard aan te sporen dat vind ik ook prima, heb ik ook geen last van.
Brullen i.m.o lijkt me wel wat meer aanwezig en storend voor mensen dan klikken.
room10 schreef:Precies, jij klikt, ik brul, dussss voelde me niet meer opgelaten : ))
. Maar ik heb er geen last van als een ander dat wel doet.
Snap je dat? Storm2009 schreef:Silly1972 schreef:Ach Ayasha ik heb niet heel veel behoefte aan nog meer discussie, jij hebt het duidelijk nog nooit meegemaakt, maar inmiddels is het ook duidleijk dat meerdere mensen (ja meer dan 2) er wel vervelende ervaringen over de sfeer op een dressuurterrein hebben, dus het ligt niet alleen aan ts.
Dat is het enig wat ik duidelijk wilde maken
Thanks!!! En over beginnende wedstrijdruiters is beetje bullshit. De uitbekkende ruiters reden max L2 en ik L1 dus denk niet dat het daaraan lag en als je openingspost Las zag je dat ik nog geverifieerd heb of ik iets verkeerd deed gezien ik naar mijn mening afstand genoeg hield