Wachten op de prijsuitreiking of niet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zebra89

Re: Wachten op de prijsuitreiking of niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-16 21:47

Nou gelukkig doe ik het dan perfect ;)

Want én ik kom terug voor de prijsuitreiking én drink dan nog iets....
Mijn vraag is beantwoord dus wat mij betreft slotje

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 21:48

Een slotje zal er niet komen
Gezien dat nergens voor nodig is.
Als er niet meer wordt gereageerd zakt het topic vanzelf weg

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-16 21:50

Oh sorry ik Bokt nog niet zo lang. Op een ander forum werd er opgeruimd als een vraag beantwoord was vandaar

Ladyingreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 01:30

Ik vind het niet eens zozeer een probleem voor mijn paard, maar voor mij. ik heb nog meer te doen in mijn weekend 8-). Zeker als ik in de ochtend gestart ben in het springen en in de middag in de dressuur. Dan ga ik niet de hele dag blijven.

denisetaheri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 22:53

Ik wacht meestal alleen als ik in de prijzen ben gevallen tenzij het niet te lang duurt dan kijk ik nog wel even. Maar laatst was ik 2e geworden maar die prijs uitrijking duurde echt vet lang! Ik had 17:08 gereden, eerst duurde het heel lang voor dat die coupon in het bakje terecht kwam en toen was mij gezegt dat de prijs uitrijking pas om 22:00 was bleek dat hij al geweest was en ik was er half. Belachelijk vondt ik dat.... dat het mij verkeerd gezegt was en dat t zo lang duurde. Was tussen door nog naar huis geweest haha, maar daarnaast, wacht ik dus soms op de prijs uitrijking

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:01

Ilona_Mambo schreef:
Ik wacht altijd tot mijn punten er zijn en als ik dan niet in de prijzen dit ga ik gewoon naar huis :) Heb ik wel prijs blijf ik wel tot de prijsuitreiking, gelukkig duurt het hier in de buurt meestal niet heel lang.

Precies dit :) tenzij het zo lang duurt en ik in tussentijd het paard wel kan wegbrengen. Ik wacht sowieso altijd op mijn protocol naar dat is nooit langer dan een half uur. Als ik dan nog wel in de prijzen zit en het duurt nog zo'n 2 uur dan breng ik paard lief wel naar huis en bel ik naar de vereniging of ik nog prijs heb. Zo ja dan ga ik terug en zo nee dan blijf ik thuis

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:04

Ik groom wel eens bij het mennen (dressuur en vaardigheid), en ja. Wij wachten altijd ;)

Gewoon water mee, gevuld hooinet, en mocht het echt lang duren eens een keertje uit de trailer om aan de hand te stappen.

Ooit een dag weggeweest met 1 paard. In de ochtend dressuur en in de middag vaardigheid. Water was daar aanwezig, dus die paar uurtjes waren makkelijk te overbruggen.

Heb wel het idee dat menners er wat makkelijker in zijn dan ruiters.
Wij zitten nog heerlijk na met elkaar, terwijl de paarden al even op de trailer staan. Terwijl ik bij ruiters sneller het idee heb 'protocol mee en naar huis'.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:10

Rijd in luxemburg en Belgie. Daar worden je punten vrij snel bekend gemaakt . Daarna leggen ze de protocollen van de niet- prijswinnaars klaar. Voor degene die in de prijzen zitten, betekent dit, dat ze ( 90% van alle wedstrijden) hun paard kunnen gaan zadelen voor de prijsuitreiking :oo .
Ik vind het wel zo respectvol om gewoon te wachten en zelf ( in tenue) je prijs op te halen. Als je iets beters te doen hebt: dan niet miepen en je prijs daar laten.
Bij 30gr laat ik mn paard ook niet graag lang op de trailer. Maar andere dagen ( de meeste, dus :D ) duurt n dag gewoon lang. Wedstrijden zijn al minstens een uur rijden. En t systeem van meerdere ringen kennen ze niet, dus niets ring 1 binnen en 10 minuten later ring 2, laden en naar huis. Wat dat bereft is men in NL wel verwend hoor.
Later kan ze de hele nacht weer op de wei staan en dit komt misschien 2x pm voor.

Oja: dressuurpaard :7
Laatst bijgewerkt door Getup op 02-08-16 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:10

Ik heb nog wel meer te doen op een dag dan op wedstrijd gaan := .
Dus ja wij wachten alleen als we prijs hebben en het dan niet nog uren duurt.

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:11

Ik wacht alleen als ik een prijs krijg. Meestal kijk ik even bij de tussenstanden hoe ik er voor sta en beslis dan of ik naar huis ga of niet. Als ik echt zeker weet dat ik geen prijs krijg ga ik ook echt niet wachten.

gabiiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 11:22

Ik wacht eigenlijk altijd op de prijsuitreiking, ik wil graag mijn protocol meenemen en een tussenstand is er bij ons in de regio vaak niet. Als ik niet lang hoef te wachten op de prijsuitreiking blijf ik en anders rijd ik heen en weer, omdat mijn jonge paard anders mijn trailer sloopt :')

EliseKlink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 18:39

Ik wacht eigenlijk altijd op de prijsuitreiking. Waarom weet ik niet precies. Maar altijd wel fijn om te kunnen zien wat je kan verbeteren (indien nodig). Nu weet ik niet hoe lang het wachten duurt bij een 'echte' wedstrijd maar bij ons op de manege valt het vaak nog mee.

iw2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 14:58

Ik vind dat de term fatsoen ook wel genoemd mag worden. Iets dat ik toch veelal mis want het zal niet de eerste keer zijn dat mensen als ze niet in de prijzen vallen gewoon weggaan en niet het fatsoen hebben nog even te blijven. Doet mij een beetje denken aan een voetbalwedstrijd waar sommige bezoekers al 10 minuten voor het einde, onder de noemer "file voor zijn", weggaan en niet afwachten tot het laatste fluitsignaal.

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-16 20:22

iw2015 schreef:
Ik vind dat de term fatsoen ook wel genoemd mag worden. Iets dat ik toch veelal mis want het zal niet de eerste keer zijn dat mensen als ze niet in de prijzen vallen gewoon weggaan en niet het fatsoen hebben nog even te blijven. Doet mij een beetje denken aan een voetbalwedstrijd waar sommige bezoekers al 10 minuten voor het einde, onder de noemer "file voor zijn", weggaan en niet afwachten tot het laatste fluitsignaal.

Eens. Maar paardenwelzijn gaat in mijn geval voor fatsoen. Mijn paard word erg angstig en onrustig als ie op vreemd terrein in de trailer staat. (Word aan gewerkt maar heeft tijd nodig) dus in mijn geval kies ik srvoor om m'n paard aan de hand mee te nemen naar de prijsuitreiking maar als dat niet kan (indoorseizoen) en ik geen groom mee heb dan gaat het welzijn van m'n paard voor het fatsoen ;)
Ik meld me wel netjes af bij het secretariaat dat ik niet naar de prijsuitreiking kom en met welke reden