De ring uit gestuurd

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 18:43

Leest iedereen over de post van 0000 heen of ben ik vandaag gewoon slecht in begrijpend lezen?

kleinvosje

Re: De ring uit gestuurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 18:45

Nee, niet overheen gelezen, maar ook al aangegeven dat er nu alleen afgegaan wordt op de woorden van TS, en er zijn altijd twee kanten aan een verhaal.

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 09:51

Zorg dat je de gegevens hebt, dus de nam van de jury, desbetreffende organisatie en zet je verhaal op papier. Als het gegaan is zoals jij zegt klopt dit echt niet. Je hebt ten allen tijde recht op je protocol met opgaaf van reden waarom je gediskwalificeerd bent. Daarbij lijkt het mij handig om de KNHS op de hoogte te stellen. Zij moet namelijk op de hoogte zijn als juryleden niet goed functioneren.

lorelientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-16 12:02

bedankt allemaal

wij hebben inmiddels een klacht in gediend

ik had het vriendelijke gevonden als even persoonlijk naar me toe had gekomen en even had gevraagd wat er aan de hand was dan zomaar gillend uit een caravan te hangen we zijn volwassen mensen en zo kun je ook communiceren

ik laat het er verder bij en train lekker door

Jeroen1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 12:32

In de B kan je verlies punten krijgen maar ze tellen niet. Dus dat ze dat als argument gebruiken om je te laten stoppen is niet zo netjes. En zelfs als je 4 tjes en 5 moet schrijven , daar zit een jury voor. Het verschil is echter dat een goede jury je opbouwende kritiek geeft waar je aan kan werken in de toekomst.

elinechris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 20:41

lorelientje schreef:
bedankt allemaal

wij hebben inmiddels een klacht in gediend

ik had het vriendelijke gevonden als even persoonlijk naar me toe had gekomen en even had gevraagd wat er aan de hand was dan zomaar gillend uit een caravan te hangen we zijn volwassen mensen en zo kun je ook communiceren

ik laat het er verder bij en train lekker door

Ik vind het echt zo onprofessioneel.. Hoe slecht je ook zou hebben gereden, om iemand zo de ring uit te sturen vind ik echt bizar. Goed dat je een klacht hebt ingediend!

pikeurmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 14:10

sorry maar ik vind het een vreemd verhaal.Ik zou het verhaal van de jury weleens willen horen.
Er is geen jury die je er zomaar uit stuurt. En verliespunten kun je niet krijgen in de b.vreemd heel vreemd.

2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 21:18

Jammer dat er vooral van het verhaal van de ruiter wordt uitgegaan. Denk dat in de ergernis van de ruiter waarschijnlijk veel is opgeblazen tot iets veel groters dan dat het werkelijk zal zijn geweest. Ben niet alleen benieuwd naar het verhaal van de jury en organisatie maar vooral naar wat omstanders hiervan hebben gezien.