Gewoon de nieuwe impulsproef? Snap er niks van...
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Gewoon de nieuwe impulsproef? amado7 schreef:Zou er een maximum leeftijd zitten aan de BB?
adnil35 schreef:Halve punten vind ik ook goed!
Het enige wat ik niet helemaal snap is het "uberstreichen". Kort door de bocht klinkt in mijn oren "als ik gooi mijn teugels los en mijn paard blijft in een krulletje lopen". Paard moet toch de hand volgen?
Wat dat betreft mag van mij de verzorging er ook wel uit. Of noem het dan algehele conditie van het paard. Gewoon invlechten verplicht en algehele conditie scoren op het lichaam. Iris965 schreef:Ja okee maar elke winstpunt is mooi meegenomen
FriesWytske schreef:Ontzettend jammer dat de verplichte eerste proef vervalt. Zo stromen er een aantal nog sneller door naar een klasse, waar ze niet in thuis horen. En pas in maart de proeven online. Vorige keer waren ze al eerder beschikbaar.
FriesWytske schreef:Ontzettend jammer dat de verplichte eerste proef vervalt. Zo stromen er een aantal nog sneller door naar een klasse, waar ze niet in thuis horen. En pas in maart de proeven online. Vorige keer waren ze al eerder beschikbaar.
vonneke schreef:Het werken met halve punten hoeft niet moeilijk te zijn als het concours programma er goed mee werkt.
Het programma wat ik op school gebruik om cijfers van leerlingen in te voeren zet zelf een punt. Ik hoef enkel de cijfers in te voeren. 70 voor een 7.0, 75 voor een 7.5.
Daar ben je als secretariaat zo aan gewend. Of je nu enkele cijfers invoert of alles met dubbele cijfers,
Sababber schreef:Ach dan tel je toch eerst alle hele getallen en daarna de halfjes bij elkaar op... Zo moeilijk is dat nou ook weer niet.
Maar ben wel benieuwd. Het halthouden uit de proeven halen en minder van dezelfde oefeningen er in moest zorgen voor kortere tijdsduur. Echter wanneer de jury voor zichzelf wil optellen, kan het wel eens wat langer duren.