Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:Als ik het zo zie wordt het uiteindelijk wel goedkoper. Nouja, minder duurWel netjes dat je nu voor een 2e, 3e, 4e en 5e startpas minder betaalt.
Nies_ schreef:Dit was mijn factuur voor 2015:
1,00 startpas paard € 80,00
1,00 eerste gezinslid € 42,75
1,00 basiscontributie € 8,00
totaal € 130,75
Waar ze dan de P&S gelaten hebben weet ik niet, maar dan zou er dus nog €32,75 bij moeten = €164,50. En dan mis ik ook nog die behandelingskosten, maar dat is zo veel niet.
Voor 2016 zou ik, zoals ik het begrijp, uitkomen op:
1 startpas €108
1 contributie KNHS €20
Totaal €128
Dus, zoals ik het begrijp ben je pas vanaf 8 startpassen duurder uit.
Yvank_ schreef:Vergeet het nieuwe proevenboekje niet kost ze vast ook een hoop geld!
Gooiske schreef:Ik lees net dat we ook allemaal een digitale startpas krijgen, en dat je dan door middel van een app op je smartphone je pas bij je hebt....
Nou dan is het te hopen dat een ieder voortaan zijn telefoon meebrengt, voorzien van voldoende accu en tot slot dat er voortaan dan overal een internetverbinding mogelijk is, vooral bij buitenwedstrijden is dit lang niet altijd het geval namelijk......
Gooiske schreef:Ik lees net dat we ook allemaal een digitale startpas krijgen, en dat je dan door middel van een app op je smartphone je pas bij je hebt....
Nou dan is het te hopen dat een ieder voortaan zijn telefoon meebrengt, voorzien van voldoende accu en tot slot dat er voortaan dan overal een internetverbinding mogelijk is, vooral bij buitenwedstrijden is dit lang niet altijd het geval namelijk......
cobiie schreef:Yvank_ schreef:Vergeet het nieuwe proevenboekje niet kost ze vast ook een hoop geld!
zullen alle startpashouders er 1 gratis krijgen?
![]()
Ben benieuwd of die ook duurder gaat worden, de huidige was/is 12,50 volgens mij. Hoeveel zal de nieuwe gaan kosten?
Er zal afgelopen jaar te weinig geld binnengekomen zijn, ik denk dat ze op deze wijze alleen meer mensen wegjagen ipv nieuwe startende leden erbij krijgen.