Rij al bij een vereniging, binnenkort eens gaan regelen voor de startkaart.
Lees net dat de regels voor de startkaart gaan veranderen per 2016.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maaike162 schreef:Hee, wat een leuk topic!
Ik ben ook van plan om in 2016 in de B te starten. Ik ben 4 jaar geleden begonnen met rijden op een manege. Heb uiteindelijk verschillende verzorgpaarden gehad en een tijdje een eigen paardje. Toen ik die heb laten inslapen ben ik na gaan denken waar ik zelf heen wil en wat mijn doelen zijn.
Ik heb een superleuke kleinschalige wedstrijgerichte stal gevonden waar ik het helemaal naar mijn zin heb. Ik lease daar een 13-jarige ruin (Guidam x Cruising), een Iers springpaard die omgeschoold is tot dressuurpaard. In 2016 hoop ik met hem te starten in de B.

Evelijn schreef:Voor mij en mijn bijrijpaard ook in 2016 ons B debuut... ook niet in januari... denk dat het eerder maart/april word. We moeten nog even de galop er netjes in krijgen en beetje meer in arbeidshouding en dan kunnen we van start
Nog lekker lessen volgen en dan wil ik in 2016 een keer in de B starten. Niet zozeer ambities om heel hoog te komen maar wil het wel een keer proberen