Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Sonja schreef:Ik snap dat nooit zo, die poetsende, wassende, vlechtende en opzadelende moeders...
Als je kind op voetbal had gewild, had je dan ook voor 'm uit gerend om de bal vast voor 'm voor het doel te rollen

oji schreef:Ik ben 48 en in mijn hele leven nog niet 10 x een proef geoefend. Toch neem ik wedstrijden echt heel serieus maar geloof niet in proeven oefenen. Oefenen op je rijkunst verbeteren, dat wel, dan gaat de proef vanzelf.
Maar hou eens op zeg. 8 jaar. Die hoort alleen maar lol met haar pony te hebben.
Urielle schreef:Sonja schreef:Ik snap dat nooit zo, die poetsende, wassende, vlechtende en opzadelende moeders...
Als je kind op voetbal had gewild, had je dan ook voor 'm uit gerend om de bal vast voor 'm voor het doel te rollen
Een bal leeft niet. Ik voel me verplicht naar het dier, niet naar mijn dochter (op dat vlak).
capopjekop schreef:Waarom is niet oefenen zonde van je geld? Is een dag op wedstrijd alleen leuk en nuttig als er wat gewonnen wordt? Je kunt een dag op wedstrijd toch ook zien als een leuke dag samen. Je dochter krijgt meteen te horen wat goed gaat en wat beter kan, dus het is nog leerzaam ook.