alleen naar cc zonder voorlezer????

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Re: alleen naar cc zonder voorlezer????

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 18:51

Inderdaad.. Een meerdere proeven kennen.. Ik ken er momenteel 10 van buiten en de rest is even doorlezen en ik weet het. Ze zitten zo logisch in elkaar en allemaal op dezelfde manier. Ik heb het weleens gehad dat ik een proef niet zo goed kende, maar door logisch nadenken heb ik hem foutloos uitgereden en dat was juist een proef die net wat anders in elkaar zit dan de rest.

Tuurlijk kan het zijn dat mensen toch liever met voorlezer.willen rijden, maar regel dat dan. Als ik met iemand mee ben of ik neem zelf iemand mee dan moet de ruiter er vanuit kunnen gaan dat je er ook bent. Als het uitkomt doe ik het wel hoor, maar dan denk ik tja.. Mensen moeten er toch weer langer voor blijven, ik zou het zelf niet vragen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:02

Dat is toch fijn dat je dat kunt? Ik kan dat alleen gewoon niet. Ik kan ook geen rijtje Engelse woordjes leren, ik moet tien keer naar het pompnummer kijken bij het afrekenen van mijn tankbeurt en twijfel dan nog en na zes weken proefje studeren rij ik binnen en ben ik alweer kwijt of ik bij C links of rechts moest _O-

Dus ik ben echt ontzettend afhankelijk van mijn voorlezer en helaas heb ik niemand die mee wil of kan dus ben ik dolgelukkig dat er mensen zijn die me uit de brand kunnen helpen.

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 07:22

Ik ga ook erg vaak zonder voorlezer op cc als ik iemand ken die ook start en het past qua tijd vraag ik vaak of zij of zijn voorlezer kan voorlezen. Soms past het dan niet of moeten ze weg. Dan ga ik gewoon iedereen langs het losrijden vragen of ze kunnen voorlezen. Heb altijd wel iemand gevonden ook op selecties. Ben ook niet bang om het aan de prof Ruiters of hun grooms te vragen, die doen het vaak wel en helpen je soms ook nog even met losrijden :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 19:05

Ik deed dit ook altijd. Tja, toen ik nog wedstrijden reed was het echt mijn hobby en ging ik gewoon elk weekend in de zomer (en vaak 2 dagen per weekend). Dan krijg je geen mensen mee hoor ;)
Ik vroeg gewoon iemand. Maar 1 keer echt uit het hoofd hoeven rijden.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 14:13

Vragen is volgensmij nog wel normaal, haha. Ik was laatst met iemand mee voorlezen, en heb in totaal 7 proeven voorgelezen. 2 van diegene met wie ik mee was, en de rest van 2 mensen die ik niet kende, maar me gewoon vroegen. Kleine moeite & als je tijd hebt, why not?
Er is vast wel iemand op het terrein die je kan helpen. En als het op een manege/stal is, zijn er ook wel mensen die op die stal staan, die vast wel willen helpen, haha

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 14:19

Geen probleem al vinden sommige voorlezers hogere klasse spannend. Ik lees regelmatig allerlei mensen voor. Kleine moeite, ben er toch.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 14:24

Anne_GTI schreef:
Geen probleem al vinden sommige voorlezers hogere klasse spannend. Ik lees regelmatig allerlei mensen voor. Kleine moeite, ben er toch.

Ik ben 2(?) jaar geleden voor het eerst meegegaan op wedstrijd om te lezen. Dat waren Z1 n Z2 klasses. Ik las daarna veel Z2 en ZZ-licht. Volgende week wss een ZZ-zwaar.
Ik stress hem dus altijd bij de lagere klasses :'). B&L wil nog wel. Maar moest dus laatst ineens M1 doen, hahaa

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 10:27

Ik rijd sinds een jaar nu ook de proeven uit m'n hoofd, moest ook veel alleen op wedstrijd, maar vind het ook veel meer rust en concentratie bij mezelf geven.
Durfde eerst nog geen B proefje uit m'n hoofd te rijden, rijd nu gewoon 2 Z2 proeven achter elkaar zonder problemen..Het is echt wel te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 21:55

Arielle_ schreef:
Ik rijd sinds een jaar nu ook de proeven uit m'n hoofd, moest ook veel alleen op wedstrijd, maar vind het ook veel meer rust en concentratie bij mezelf geven.
Durfde eerst nog geen B proefje uit m'n hoofd te rijden, rijd nu gewoon 2 Z2 proeven achter elkaar zonder problemen..Het is echt wel te doen.

Wij zijn er goed in he ;)

LoveApache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 11:46

Ja je kunt dit doen maar ik vind het wel altijd handig als er iemand leest die je kent maar misschien gaan er vrienden of vriendinnen ook op wedstrijd en kun je het daar aan vragen of een andere voorlezer zoeken, je ouders bijvoorbeeld?
Ik rijd nu in sinds vorig jaar met mijn D-pony wedstrijden en nu zit ik op niveau 2 in België bij de VLP en ik ga vanaf dit jaar ook terug zonder voorlezer rijden.
2 jaar geleden heb ik dit met mijn B-pony ook gedaan en dat ging super. ( toen was ik 12 )