Ik denk dat ik er zelf ook wel veel aan ga hebben als ik ooit Z ga starten. Geen idee hoe het met die "extra" letters zit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rosanneh1 schreef:Mijn niet (meer) rijdende moeder vindt het geweldig! Ze heeft soms een beetje moeite met de letters onthouden en de figuren te visualiseren tijdens het lezen. Helemaal in de M2 proeven zitten er wat lastige lijnen die ze zich zo beter voor kan stellen.
Ik denk dat ik er zelf ook wel veel aan ga hebben als ik ooit Z ga starten. Geen idee hoe het met die "extra" letters zit
vladimir1979 schreef:Ook handig voor visualisatie oefening ter voorbereiding van wedstrijd: door per oefening te bedenken hoe je m zou rijden met hoe je je hulpen zou geven is heel behulpzaam bij de mentale voorbereiding, om de proef echt goed in de vingers te krijgen. Dus als er een optie bijkomt dat je per oefening je eigen aantekeningen voor de bijbehorende hulpen zou kunnen toevoegen, top! Btw: optimaliseren voor weergave mobiel van de website is echt een must. Daarvoor wil ik niet perse de app moeten downloaden...
Dat is een uitstekend middel om te communiceren met de doelgroep!
. Frankaas schreef:Handige website! Misschien kan het ook een idee zijn om hem echt goed uit het hoofd te kunnen leren dat je moet "gokken" welk figuur je er na moet rijden en dit dan met goed/fout wordt aangegeven.
Cioccolato schreef:Laatst wou ik dit gebruiken, om eens te kijken 'hoe het hoort'. Alleen toen deed het allemaal niet. Zelfs een bericht erover sturen werkte niet. Ik ga eens kijken of het bij mij nu werkt!
Testdrive schreef:Cioccolato schreef:Laatst wou ik dit gebruiken, om eens te kijken 'hoe het hoort'. Alleen toen deed het allemaal niet. Zelfs een bericht erover sturen werkte niet. Ik ga eens kijken of het bij mij nu werkt!
Laat je even weten of het werkt nu? En zo niet even een e-mail naar testdrive@bernoulli-it.nl. Met daarin je bevindingen en evt. een screenshot van de niet werken website. Ook even aangeven of het op mobiel is of op desktop / laptop. Hoop dat je nu een betere ervaring hebt. We doen er alles aan om het voor iedereen een mooi hulpmiddel te laten zijn. Succes!
Dus heb je 'm altijd op zak.quadripes schreef:ik begrijp niet waarom er voor 'drive' gekozen is... 'driving' betekent in het hippische jargon immers 'mennen' en niet 'rijden'. dus de Engelse tekst bij een dressuurproef klopt niet. daar erger ik me aan.
'proefrit' klinkt leuk, maar feitelijk klopt het Engels niet als vertaling, 'testdrive' is immers een proefrit met een auto en die bestuur je, maar een paard rijd je. En dat is echt een ander werkwoord in het Engels.

Suzanne F. schreef:Testride klinkt absoluut beter.
Ik vind ook dat de Engelse termen wat professioneler mogen.
Het behelst alleen nog al wat om nu overal die naamsverandering door te voeren
Had je ons niet eerder kunnen inlichten 
Cavaletto schreef:Heel goed idee en mooi uitgewerkt. Het zou voor mij handig zijn als je het iets minder snel kunt laten voorbijkomen, het gaat voor mij soms wat te snel achter elkaar. Maar dat kan ook mijn leeftijd zijn
Lauke schreef:De naam heb ik niet zoveel moeite mee, alleen wel dat de domeinnaam niet hetzelfde is![]()
Als je testdrive.nl in typt krijg je een hele vage site.
trysteffy schreef:kan je met deze app trouwens ook luisteren dat je hem tijdens het trainen ook kan horen zonder voorlezer?
FrNo schreef:trysteffy schreef:kan je met deze app trouwens ook luisteren dat je hem tijdens het trainen ook kan horen zonder voorlezer?
Dat zou ik ook erg fijn vinden. Ik train vaak zonder iemand die kan voorlezen. Dan zou het helemaal fijn zijn als je nog een beetje het tempo kunt regelen. De ene combinatie rijdt toch iets sneller dan de andere.