Ja ik vind dit ook oneerlijk! Moet ik de hele dag de website in de gaten houden. Ga ook terug mailen!
SplashIsLief
Geplaatst: 01-02-15 13:44
Ik zit er dubbel in. De organisatie heeft ook vertrouwt op de KNHS en moeten anders alles zelf weer om gaan bouwen. En hoe ga je om met de mensen die wel de hele nacht bezig zijn geweest en niet hebben gemaild? En wat als je iedereen uitschrijft en het systeem morgen (of later) opent en weer hetzelfde gebeurt?
Nou ja, hoe dan ook, poedersuiker voor alle partijen!
esje01
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-15 13:44
Krijg ook net de mail. Ben het eens met Lielle. Heb er een naar gevoel over
Lielle
Geplaatst: 01-02-15 13:45
dat ben ik met je eens anouk. Daarom zou ik voorstander zin van gewoon alles weggooien en opnieuw de inschrijving openen, na een fatsoenlijke root cause analyse.
EvelienH
Geplaatst: 01-02-15 14:05
madelene schreef:
en natuurlijk is er niemand van de knhs vandaag aanwezig om het systeem te resetten
De ICT afdeling van de KNHS is er nu mee bezig, geen idee hoe lang het gaat duren maar er wordt aan gewerkt.
Sabertje
Geplaatst: 01-02-15 14:05
@Splashislief: ik ben het ook wel deels met je eens, maar ook met Lielle, want er zijn nu mensen bijna de hele nacht bezig geweest met inschrijven, een enkeling is er tussen door geglipt en heeft dus geluk. Als ik weer een nacht tot half 1 door moet trekken en morgen om half 6 er uit moet om te gaan werken zijn ze morgen op mijn werk ook niet echt blij met mij. 1 nacht trek ik wel, maar 2 nachten gaat niet meer goed komen. De dag had bij mij gister wel 20,5 uur. Vandaag het paard al laten staan, mede omdat ik beng ben dan de inschrijving te missen. Maar de kinderen zullen vanmiddag ook nog de nodige aandacht willen.
ik hoop dat ze eruit komen evelien, het klinkt als een capaciteitsprobleem en dat los je meestal niet 1-2-3 op. Is het geen optie om over een paar dagen iedereen opnieuw te laten inschrijven? Dat haalt er nu even de druk vanaf voor jullie en de knhs, en is eerlijker voor de deelnemers.
Ja, dat is ook de bedoeling. Wij zijn ook bang dat het niet 123 is opgelost bij de KNHS dus er wordt een nieuwe inschrijfdatum bekend gemaakt zodra het systeem weer werkt.
Sabertje
Geplaatst: 01-02-15 14:17
Als er wordt gekozen voor opnieuw dan wel in het weekend hoop ik. Die korte nachten zijn niet goed goed voor me, wordt de werkgever niet blij van.
Lielle
Geplaatst: 01-02-15 14:18
dat zou super zijn! Maar mss ook wel handig om dat zo te communiceren. Ik had nu nl begrepen dat er bekend wordt gemaakt dat het systeem weer open is voor inschrijving.
Bij mij ook niet. Baal als een stekker. Probeer het vanaf 4 apparaten (niet tegelijk) maar kom niet door....
Percy
Geplaatst: 01-02-15 14:43
Hier ook gelukt. Zijn we dus gewoon 14 uur mee bezig geweest.
Vanwege de mededeling dat het vandaag mogelijk zou lukken ben ik tot nu achter mijn computer blijven zitten. Nu maar eens iets met de paarden gaan doen.
Uhm, toch niet, [naam] wordt net gebeld om iemand in te schrijven die nu niet bij een computer kan.
Op mijn laptop kwam ik er ook niet op, maar mijn moeder kon op haar laptop er in dus heb nu ingeschreven voor Chaam! Bij EL werden we er weer uitgeknald. Dit is echt om moedeloos van te worden... maar sta er nu iig voor Chaam bij.