Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yvank_ schreef:Preciesen wellicht beginnen met dressuren? Als je B wil starten op den duur moet je wel winstpunt in de dressuur hebben.
Marjoow schreef:LoveChamp schreef:Ik lees nu al even mee en reageer af en toe. Nu gaat het alleen over de fjord of die het wel of niet kan enz. Maar kan de ruiter het wel? Ik neem even mezelf als voorbeeld: mijn paars heeft springbloed in zich zitten en kan gemakkelijk ver komen met het springen. Maar omdat ik onbewust aan mezelf twijvel lukt het bij mij niet. Ik heb nu 1x 1.10 gesprongen de eerste sprong ging mwa en daarna lukte het gewoon niet omdat ik aan mezelf twijvel. Het paard kan het wel daar hoef ik niet aan te twijvel.
Nu wil ik de ruiter niet afkraken ofzo dat is echt niet mijn bedoeling, maar vergeet daar ook niet naar te kijken. Ik weet verder ook niet hoe de ruiter is ect. Maar het speeld wel een belangrijke rol. En het hoeft niet bewust te zijn maar kan ook onbewust zoals bij mij.
Oh maar je hebt zeker wel gelijk hoor! We moeten samen nog heel erg groeien, maar na afgelopen zondag heb ik zo'n zin gekregen om nog harder te gaan trainen en dan vind ik het jammer niet echt mee te kunnen doen op wedstrijden