Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Demitjuhh schreef:Leuk topichebben jullie misschien tips voor mij? M'n Witte dekje is niet zo wit meer
maar m'n moeder wil hem niet in de wasmachine doen

werkt goed!
. Zo heb je altijd alles bijelkaar om mee te nemen. _xDyan schreef:Ik zelf vind ons zo genoemde winstpuntentasje ook een gouden tip voor wedstrijden:
Dit is een klein stoffen of kartonnen tasje (zal thuis even een foto maken) die je mee neemt op wedstrijden met daarin het paspoort, proef of proeven boekje, het startgeld, zakdoekjes en iets te drinken. Wij laten het ook altijd in het tasje zitten na een wedstrijd, behalve het drinken en startgeld dan. Zo heb je altijd alles bijelkaar om mee te nemen.
Ik heb dat ook allemaal bij elkaar in een tas zitten. Mijn plastrons, spelden, haarspul, handschoenen (2 paar vaak), leerdoekjes, babydoekjes en reserve knopen zitten er ook allemaal in. Eigenlijk alle kleine dingen die je makkelijk vergeet en dingen die makkelijk zijn voor alle zekerheid. neleehx schreef:Ikzelf heb een bruin paard, en haar zwarte sokken zijn altijd zo stoffig zwart van kleur. Net voor ik een wedstrijd of shoot heb, neem ik een vod en een busje babyolie.. Gewoon erover smeren en plots zijn de sokken veel zwarter van kleur!
Ikzelf had op het begin van Zwitsal de olie, maar heb nu eentje van de action, die even goed werkt, en maar 1/5 zo duur is!
) 
HG tip werkt niet done that. en de citroen moet ik idd proberen