Nies_ schreef:Een 5 is voldoende, maar niet genoeg voor een winstpunt. Daarom heet het ook een winstpunt, anders hadden ze het wel een voldoendepunt genoemd.
Blijf het ook gek vinden hoor, een 5 een voldoende, in mijn ogen is het dat niet en in de ogen van de KNHS uiteindelijk ook niet, want met allemaal 5ven ben je gezakt voor je winstpunt.
Heb bij 1 jury wel eens met 5 ipv vanaf 6 moeten tellen ipv 6 (via dat +1 of 2 en -)
Moet zeggen in zijn geval ook wel handig, aangezien hij niet heel scheutig was met punten en gezellig was het die dag ook niet en ook niet leerzaam. (gaf geen commentaar zo ongeveer)
Ik vlocht Sjol haar voorpluk zelden tot nooit, simpelweg omdat ik haar pluk te mooi vond en zo'n worst op d'r hoofd niet.
En dikke manen vlechten valt niet altijd mee.
Dit is in de kan niet hangen kan niet staan fase (van het lang groeien), maar ook nog niet fatsoenlijk te vlechten.
Hier werd ik dus ook niet heel vrolijk van.
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 8104_o.jpg
En ja, zo heb ik in febr. het regio kampioenschap mennen gereden, maar meer konden we er niet mee.
(hoop dat er binnenkort hengstenvlecht in kan)
Iedereen die zich aan dit soort dingen ergert heb ik maar 1 tip voor, zorg dat je snel M bent, ben je van dat punt af
. (bij het mennen overigens niet, daar blijft het je achtervolgen tot het bittere einde)
alsof je punten daar vanaf hangen...het gaat toch om het rijden!