b of toch l1?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lotte_v_t_l

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:03

heii
bedankt voor al jullie reacties! :D
Ik ga waarschijnlijk zondag met mijn vader de L1 proef oefenen en dan beslissen of ik over ga! :) :list:
x

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 18:37

lotte_v_t_l schreef:
heii
Ik ga waarschijnlijk zondag met mijn vader de L1 proef oefenen en dan beslissen of ik over ga! :) :list:
x

weer iemand met meerdere accounts

glennysb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 19:31

Op zich zal ik zelf naar de /1 gaan want als alleen het wekken niet goed gaat dan kan je het nog wel met de andere oefeningen goed maken het is toch nog maar 5 meter wat je moet wijken.

lotte_v_t_l

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 20:45

Jenny_S schreef:
lotte_v_t_l schreef:
heii
x

ik heb maar 1 account hoor! :D

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 20:59

Jenny_S schreef:
lotte_v_t_l schreef:
heii
x

ik heb maar 1 account hoor! :D[/quote]

oeps sorry leek even of je het topic had geopend :D

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:02

Blijven oefenen en als het goed gaat dan zou je naar de l1 kunnen gaan, en de B moet natuurlijk ook goed gaan. Je zou evt les kunnen nemen.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:03

Ik zou persoonlijk niet overgaan naar de L1 als je twijfelt.
Ook de gene die zeggen dat L1 en B bijna het zelfde zijn hebben zeker nog nooit die overstap gemaakt.
Ik vind het totaal anders, bij de L1 jureren ze toch veel strenger en zien ze toch graag een paard met veel impuls en dat al een constante aanleuning heeft, kleine storingen die ze je in de B vergeven worden in de L1 gewoon afgestraft.
Ikzelf heb zelf snel de overstap naar de L1 gemaakt omdat ik constant rond de 195/205 zat en het erg goed ging.
Nu blijf ik tot ik 30 winstpunten heb gereden in de L1 zodat ik helemaal goed voorbereid de L2 in ga, als ik nu over ga ga ik vroeg of laat vastlopen en dat wil ik niet, juist omdat het nu zo goed gaat.
De B is slechts de basis en als de B moeizaam gaat zou ik nog even wachten voor de overstap, wachten tot jij en je pony mooie oefeningen laten zien en de basis er goed opzit en dan lekker over naar de L! :)
Edit. even wat typ foutjes verbeterd :o

lotte_v_t_l

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 18:53

Hallo,

Ik heb er voor gekozen om vandaag over te gaan naar de L1! Ik had in mijn eerste proef 181 *\o/* en in mijn 2e proef 167 -O- . maar toch 1 winstpunt en geen verlies punt ofzo!

x

lotte_v_t_l

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:14

Ik ben nu een paar keer L1 gestart. :) de eerste 2 wedstrijden ging t best goed maar daarna ging het achteruit..... ook thuis liep Future in die periode niet zo fijn. Na een paar weken liep die weer fijn en had ik weer wedstrijd. Daar heb ik 182 punten kunnen rijden! *\o/* Maar door de periode dat t niet goed ging besefte ik wel dat ik er rekening mee moet houden dat mijn pony al 22 is dus niet alles meer even makkelijk gaat. Het springen gaat nu wel héél goed dus ik ga 3/2/2015 een oefenparcours springen. Mijn pony vind springen leuker dus dat gaan we dan maar ff lekker veel doen! bedankt voor al jullie advies over het overgaan naar de L1! _/-\o_ :D <3
Doeiiii!!